چهارشنبه 04 مهر 1403 - 01:57

کد خبر 640822

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:54:00


رونمایی گوشی پرچم‌دار وان‌ پلاس ۱۳ دوباره تأیید شد


زومیت/ لوئیس لی، رئیس شعبه‌ی چین وان‌پلاس، بار دیگر از عرضه‌ی قریب‌الوقوع وان‌ پلاس ۱۳ خبر داد.
 
لوئیس لی، رئیس شعبه‌ی چین وان‌پلاس، در اوایل ماه جاری به زمان عرضه‌ی گوشی هوشمند وان‌‌پلاس ۱۳ اشاره کرده بود و اکنون در یک پست جدید در ویبو، بار دیگر به برنامه‌ی عرضه‌ی این گوشی وان پلاس اشاره کرد. وان‌پلاس ۱۳، با شماره‌مدل PJZ110، تأییدیه‌ی 3C را دریافت کرده که نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن است.

لوئیس لی در تعاملی با یک طرفدار وان‌پلاس در ویبو تأیید کرد که وان‌پلاس محصول پرچم‌دار بعدی خود را در ماه اکتبر (اواسط مهر تا اواسط آبان)‌ عرضه خواهد کرد. اگرچه او نام دستگاه را مشخص نکرد، به نظر می‌رسد وان‌پلاس ۱۳ در اواخر این ماه معرفی خواهد شد.

پیش‌تر وان‌پلاس ۱۳ در پایگاه‌ داده‌ی Geekbench و سازمان MIIT چین مشاهده شده بود. حالا این گوشی هوشمند تأییدیه‌ی سازمان نظارتی 3C چین را دریافت کرده است. تأییدیه‌ی 3C نشان می‌دهد که دستگاه مذکور احتمالاً با شارژر سریع ۱۰۰ واتی عرضه می‌شود.


وان‌پلاس ۱۳ دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود. احتمالاً این گوشی هوشمند به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شود و انتظار می‌رود با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x، تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 و رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی‌بر اندروید ۱۵ عرضه شود.

ممکن است وان‌پلاس ۱۳ از صفحه‌نمایش OLED 8T LTPO BOE X2 با اندازه‌ی ۶٫۸ اینچ و خمیدگی‌های جزئی‌ای که وان‌پلاس آن را Quad Micro Curved می‌نامد، در چهار طرف خود بهره ببرد. انتظار می‌رود صفحه‌نمایش گوشی دارای وضوح 2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر باشد.

وان‌ پلاس ۱۳ احتمالاً در بخش جلو دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه‌ی متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع LYT-808 مجهز به لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض مجهز به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی از نوع LYT-600 و دوربین تله‌فوتو مجهز به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی از نوع LYT-600 با زوم پریسکوپی ۳ برابری خواهد بود.

همچنین انتظار داریم وان‌پلاس ۱۳ از بدنه‌ای با استاندارد IP69، یک اسلایدر هشدار، فریم فلزی و یک موتور ویبره‌ی پیشرفته‌ با نام 0916 Turbo بهره ببرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط