چهارشنبه 04 مهر 1403 - 01:59

کد خبر 640825

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 23:58:00


احتمال تاخیر در عرضه بازی Assassin’s Creed Shadows قوت گرفت


گیم فا/ اوایل امروز، Ubisoft اعلام کرد که همایش خود در نمایشگاه بازی توکیو را به دلیل «برخی مشکلات» لغو کرده است. با این حال، مدت کوتاهی بعد از انتشار این خبر، برخی منابع خبر از لغو پیش‌نمایش مطبوعاتی بازی Assassin’s Creed Shadows و به تبع آن، احتمال تأخیر این عنوان را می‌دهند.

مراسم Tokyo Game Show، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) آغاز خواهد شد و ناشران مختلفی مانند Square Enix، Konami، Bandai Namco و Microsoft میزبان رونمایی‌های هیجان‌انگیزی از عناوین جدید خود در این مراسم خواهند بود؛ اما متأسفانه به نظر می‌رسد که امسال، جای یکی از شرکت‌های بزرگ در این مراسم خالی بماند. ساعاتی پیش یوبیسافت خبر از عدم حضور خود در این مراسم به دلیل «برخی مشکلات» داده بود، ولی ظاهرا این پایان حواشی پیرامون این کمپانی و عنوان جدیدش نیست.

طبق گزارش منابع مختلف، پیش‌نمایش مطبوعاتی Assassin’s Creed Shadows نیز که قرار بود هفته آینده برگزار شود، لغو و به زمان نامعلومی موکول شد. تا زمان‌ نگارش این مقاله، Assassin’s Creed Shadows همچنان قرار است در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) ۲۰۲۴ منتشر شود، ولی با این حال، اعلامیه‌های اخیر ممکن است حاکی از تأخیر احتمالی در تاریخ عرضه این عنوان باشند.

هرچند که یوبی‌سافت تا کنون پاسخی در رابطه با این گزارش‌ها با موضوع تأخیر Assassin’s Creed Shadows
نداده است، اما ساعاتی پیش در رابطه با دلیل لغو شدن همایش این شرکت در توکیو گیم شو، چنین بیانیه‌ای صادر کرده بود:

با کمال تأسف به اطلاع شما می‌رسانیم که به دلیل «برخی مشکلات»، تصمیم گرفته‌ایم که همایش خود در مراسم Tokyo Game Show 2024 که قرار بود از ساعت ۱۵:۰۰ روز ۲۶ (۵ مهر) سپتامبر برگزار شود، لغو کنیم. از همه کسانی که منتظر پخش این برنامه بودند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.


 متن اصلی بیانیه یوبی‌سافت در توییتر به زبان ژاپنی. برخی کاربران این اقدام را نشان از تاخیر در AC: Shadows و برخی دلیل آن را ترس یوبی‌سافت از واکنش منفی حضار ژاپنی این همایش عنوان کرده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط