چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:58

کد خبر 640885

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 06:00:24


مقاومت عراق پایگاه «عین یاهاو» را درهم کوبید


تسنیم/ مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز از حمله پهپادی به مواضع اشغالگران خبر داد و ارتش اسرائیل نیز به ناکامی خود در ره‌گیری این پهپاد اذعان کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز (چهارشنبه) از ورود تعدادی پهپاد از جانب عراق و اصابت آن در پایگاه «عین یاهاو» واقع در شرق فلسطین اشغالی خبر دادند.

پایگاه «عین یاهاو» مقر تیپ «عربه» در نزدیکی مرز اردن قرار گرفته است و به اذعان منابع اسرائیلی، سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم موفق به ره‌گیری و انهدام این پهپادها نشده‌اند. رسانه‌های اسرائیلی همچنین خبر دادند که نیروهای آتش‌نشانی این رژیم برای خاموش کردن آتش به محل اصابت پهپاد اعزام شده‌اند.

همزمان مقاومت اسلامی عراق نیز در اطلاعیه‌ای از حمله پهپادی به «هدفی در نزدیکی دره اردن» خبر داد و اعلام کرد که به عملیات‌های خود علیه مواضع دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد.

پس از آن ارتش اشغالگر اسرائیل با اذعان به موفقیت‌آمیز بودن این حمله پهپادی اعلام کرد: «ورود پهپاد از جانب شرق اسرائیل را رصد کردیم که در منطقه وادی عربه در جنوب اسرائیل اصابت کرد».

ارتش اسرائیل همچنین مانع ثبت تصویر یا ارائه گزارشی از این حمله موفق مقاومت عراق شده است.

انجام این حمله پهپادی موفق پس از آن است  پایگاه اطلاع رسانی وای نت وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت در مقاله‌ای که شامگاه سه شنبه روی خروجی خود قرار داد پیوستن گروه‌های مقاومت عراقی را به نیروهای حزب الله چالش جدید پیش روی اسرائیل توصیف کرد.

لئور بن آری نویسنده این مقاله آورده است، گروه‌های مقاومت عراقی طی روزهای اخیر حملات خود را علیه اسرائیل از سر گرفته‌اند و شمار غیر عادی از اعلامیه اعلان مسئولیت حملات را صادر کردند تا تاکید کنند، در ارتباطی تنگاتنگ با حزب الله قرار دارند.

انتهای پیام/

 





پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط