چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:46

کد خبر 641141

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:17:00


غول‌پیکرترین تلویزیون هواوی با نمایشگر ۱۱۰ اینچ رونمایی شد


زومیت/ تلویزیون غول‌پیکر جدید هواوی پنل 4K و ۱۲۰ هرتزی دارد و به هوش مصنوعی مجهز است.

هواوی بزرگ‌ترین تلویزیون هوشمند خود به‌نام Smart TV V5 Max را با سیستم‌عامل HarmonyOS 4.5 در چین معرفی کرد. هواوی ادعا می‌کند تلویزیون ۱۱۰ اینچی جدیدش فناوری پیشرفته‌ی نمایشگر را با سخت‌افزار قدرتمند ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای سینمایی و غوطه‌ورکننده برای کاربران فراهم شود.

تلویزیون هوشمند Smart TV V5 Max از نمایشگر ۱۱۰ اینچی LCD با فناوری SuperMiniLED با وضوح 4K (۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

ابعاد تلویزیون ۲۴۶۷٫۸۸ در ۱۴۱۷٫۴۲ در ۶۹ میلی‌متر (بدون پایه) و وزنش ۹۵ کیلوگرم است. هواوی ادعا می‌کند که نمایشگر تلویزیون می‌تواند به حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت دست یابد.

Smart TV V5 Max با نسبت کنتراست چشمگیر ۸٬۰۰۰٬۰۰۰:۱، زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه و نسبت تصویر ۱۶:۹، عمق رنگ و دامنه‌ی داینامیکی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد.

فناوری Black Diamond Energy انعکاس نور روی نمایشگر را کاهش می‌دهد و نوردهی را برای ارائه‌ی تصاویر واضح‌تر بهبود می‌بخشد.

به‌لطف هوش مصنوعی Honghu AI، تلویزیون جدید هواوی می‌تواند وضوح محتوای 1080p را ارتقا ببخشد. این فناوری با تنظیم خودکار روشنایی بر اساس نور محیط، تجربه‌ی تماشای تلویزیون را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

تلویزیون V5 Max با بهره‌گیری از فناوری HDR، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را پوشش می‌دهد و کنتراست بین قسمت‌های روشن و تاریک تصاویر را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

تلویزیون جدید هواوی به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Honghu Swan 900 مجهز است که با هسته‌های Cortex A73 عملکرد CPU را ۲۰۰ درصد بهبود می‌بخشد، واحد گرافیکی G52 MC6 به‌گفته‌ی هواوی ۱۶۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتری دارد. نمی‌دانیم که هواوی این اعداد را در مقایسه با کدام محصول اعلام کرده است.

۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای Smart TV V5 Max در نظر گرفته شده است. هواوی می‌گوید یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این تلویزیون، قابلیت نظارت بر سلامت کودکان (Smart Care) است که با پایش فعالیت و وضعیت نشستن کودک هنگام تماشای تلویزیون، به حفظ سلامت چشم و ستون فقرات او کمک می‌کند.

قابلیت Family Connect امکان برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت بالا را برای حداکثر ۱۲ نفر فراهم می‌کند.

تلویزیون جدید هواوی امکان کنترل از راه دور دارد. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند از طریق گوشی هواوی خود، تلویزیون را از نقطه‌ی دلخواه کنترل کنند.

سیستم صوتی تلویزیون شامل پنج اسپیکر با درایور دوگانه‌ی فیبرکربنی و دو توییتر می‌شود که با هم ترکیب شده‌اند تا صدایی فراگیر و با کیفیت بالا تولید کنند.

هواوی قیمت تلویزیون جدیدش را ۶۹٬۹۹۹ یوان (۹٬۹۵۴ دلار) اعلام کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط