چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:44

کد خبر 641147

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:44:05


مقصد غیرمنتظره دروازه‌‌بانی که از مرگ گریخت!


ورزش 3/سرخیو ریکو، سنگربان اسپانیایی سابق پاری‌سن ژرمن، در آستانه بازگشت به فوتبال بعد از مصدومیت سنگین قرار دارد.
می ۲۰۲۳ بود که خبر تلخ و ناگواری مبنی بر به کما رفتن سرخیو ریکو به علت زمین خوردن از روی اسب منتشر و منجر به دوری چندین ماهه او از مستطیل سبز شد. ریکو نزدیک به ۸۲ روز در بیمارستان بستری بود و بعد از انجام چندین عمل توسط پزشکان سرانجام از بیمارستان مرخص شد.
ریکو اواسط فصل گذشته با بهبود شرایطش می‌توانست به فوتبال برگردد و با توجه به اینکه همچنان تحت قرارداد پاری‌سن ژرمن بود به لیست این تیم اضافه شد، اما تا پایان فصل هرگز در لیست ۲۰ نفره این تیم قرار نگرفت و با پایان قراردادش از جمع پاریسی‌ها جدا شد.
با این وجود اما رسانه رلوو، امروز در گزارشی از انتقال قریب‌الوقوع سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا به یک مقصد جالب توجه در خاورمیانه یعنی الغرافه خبر داد.
این رسانه مدعی شد تمام توافقات لازم برای پیوستن او به الغرافه انجام شده و به احتمال زیاد صرف چند روز آینده پیوستن او به طور رسمی اعلام خواهد شد.
سرخیو ریکو آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۲ زمانی که به صورت قرضی در مایورکا حضور داشت در چارچوب دروازه قرار گرفت و از آن تاریخ تا کنون با توجه به مصدومیتی سنگینی که برایش به وجود آمد هرگز در زمین حاضر نشده است.
پیوستن او به الغرافه که در لیگ نخبگان مقابل استقلال شکست خورد و قرار است بار دیگر در تهران به مصاف پرسپولیس برود از جمله نکات جالب توجه این انتقال به حساب می‌آید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط