چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:48

کد خبر 641157

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:48:08


لحظه به لحظه با شهرآورد پرحاشیه پایتخت


ورزش 3/در اینجا به صفر تا صد اتفاقات دربی شماره 104 و حواشی ریز و درشت قبل و بعد از جدال استقلال و پرسپولیس می پردازیم.
یک دربی دیگر نیز از راه رسید و شماره شهرآوردهای پایتخت تهران، عدد 104 را نشان می دهد. استقلال و پرسپولیس در شرایطی به مصاف هم می روند که به طور کلی و در این فصل، عملکرد مشابهی داشته اند اما وزنه روحی به سمت سرخپوشان سنگینی می کند.
استقلال پس از پشت سر گذاشتن بحران های بزرگی توانست با پیروزی در بازی با الغرافه، به آرامش نسبی برسد اما توقف برابر نساجی، دوباره شرایط را به حالت قبل برگرداند و اکنون یک پیروزی دیگر در دربی می تواند شرایط را برای نکونام تغییر دهد.
در سمت دیگر ماجرا، پرسپولیسی ها که فصل را خوب آغاز نکردند، در ادامه به روند خوبی بازگشتند و پس از پیروزی در بازی با آلومینیوم، با روحیه بالا خود را برای حضور در این شهرآورد آماده می کنند.
 پوشش زنده خبری
**بدون شک بزرگترین نگرانی سرخپوشان، چگونگی پر کردن جای خالی اوستون اورونوف است. گاریدو باید گزینه مناسبی برای جانشینی یکی از بهترین بازیکنانش انتخاب کند. ترکیب احتمالی سرخ‌ها نیز بدین صورت است:
 
الکسیس گندوز، ایوب العملود، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و امید عالیشاه (کاپیتان)
**ابتدا با ترکیب احتمالی استقلال در این بازی شروع می کنیم. جایی که تصور می شود که شاید نکونام به صورت همزمان از جلالی و زکی پور در جمع نفرات اصلی بهره ببرد:

 
سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، آرش رضاوند (زبیر نیک‌نفس)، محمد حسین اسلامی، جلال الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط