چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:44

کد خبر 641172

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:37:00


لپ‌تاپ تبلت‌شو ۲۰۲۴ اچ‌پی به هوش مصنوعی مجهز است و نمایشگر باکیفیت دارد


زومیت/ لپ‌تاپ جدید اچ‌پی با پردازنده‌ی Core Ultra 200V اینتل و نمایشگر پروضوح رسما معرفی شد.
 
HP اولین لپ‌تاپ هیبریدی (تبلت‌شو) هوش مصنوعی خود با نام OmniBook Ultra Flip 14 را رونمایی کرد. جدیدترین لپ تاپ اچ پی نمایشگر اولد 3K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تاچ‌پد با بازخورد لمسی (هپتیک) دارد و به پردازنده‌ی سری Core Ultra 200V اینتل با NPU اختصاصی برای هوش مصنوعی مجهز است.

اچ‌پی می‌گوید لپ‌تاپ جدیدش از اواخر نوامبر (اوایل آذر) قابلیت‌های هوش مصنوعی کوپایلت‌پلاس را دریافت خواهد کرد.

با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد، لپ‌تاپ ۱۴ اینچی OmniBook Ultra Flip 14 تنها ۱۵ میلی‌متر ضخامت و ۱٫۳۵ کیلوگرم وزن دارد.

OmniBook Ultra Flip 14 با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم دردسترس قرار می‌گیرد؛ اما امکان سفارش کانفیگ‌های یک و دو ترابایتی با ۳۲ گیگابایت رم نیز برای آن فراهم است.

اچ‌پی ادعا می‌کند لپ‌تاپ تبلت‌شو جدیدش می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و با استفاده از آداپتور ۶۵ وات USB-C، ظرف ۴۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود.

مدل پایه‌ی OmniBook Ultra Flip 14 به پردازنده‌ی Core Ultra 5 226V مجهز است و در قوی‌ترین کانفیگ می‌توان لپ‌تاپ را با پردازنده‌ی Core Ultra 9 288V سفارش داد.

لپ‌تاپ جدید اچ‌پی به دوربین ۹ مگاپیکسلی مجهز است که از قابلیت تنظیم خودکار نور کم در سطح سخت‌افزاری و فناوری Auto Switch HDR بهره می‌برد. این فناوری به‌صورت خودکار و بر اساس شرایط نوری، حالت HDR را فعال یا غیرفعال می‌کند.

جدیدترین پردازنده اینتل، به‌لطف هوش مصنوعی امکاناتی نظیر کنترل دستگاه با حرکات دست (مانند اسکرول‌کردن، تنظیم صدا و کنترل پخش محتوا) را فراهم می‌کند. OmniBook Ultra Flip 14 به قابلیت قفل و باز شدن خودکار مجهز است که بر اساس حضور یا عدم حضور کاربر فعال می‌شود.

پس از دردسترس قرار گرفتن به‌روزرسانی کوپایلت‌پلاس، ویژگی‌هایی مانند تولید و ویرایش تصویر با هوش مصنوعی، تولید زیرنویس به‌صورت لحظه‌ای، جلوه‌های Windows Studio و قابلیت Recall به‌لپ‌تاپ اچ‌پی اضافه خواهند شد.

قیمت لپ تاپ جدید اچ‌پی از ۱۴۵۰ دلار آغاز می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط