چهارشنبه 04 مهر 1403 - 15:58

کد خبر 641297

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:50:40


تداوم کشتار کودکان در غزه؛ شهادت یک مادر و ۵ فرزندش در رفح


ایسنا/ امروز (چهارشنبه) هم‌زمان با ورود جنگ غزه به سیصد و پنجاه و پنجمین روز، بمباران‌ها و کشتارها به‌ویژه در شمال نوار غزه تشدید شده است و جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود خانه‌ای را در شهرک «النصر» واقع در شمال شرق شهر «رفح» بمباران کرد. طبق گزارش روزنامه العربی الجدید، حمله به شهرک النصر منجر به شهادت یک مادر به همراه پنج فرزند وی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با حمله به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه ۶ فلسطینی از جمله یک زن و یک کودک را به شهادت رساند و چندین تن دیگر نیز در این حمله زخمی شدند.
 
نیروهای امدادی در النصیرات نیز در حال آواربرداری برای یافتن افراد مفقود در نتیجه حمله به خانه ویران‌شده هستند.

حمله دیگری نیز به چادرهای آوارگان در غرب اردوگاه النصیرات انجام شد که چند شهید و زخمی بر جای گذاشت. در نتیجه بمباران خانه خانواده‌ای در محله «الصبره» در جنوب شهر غزه، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین چند خانه در محله الزیتون در شهر غزه را ویران کرد.

شبکه الجزیره نیز از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در نتیجه بماران خانه‌ای در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خبر داد. اشغالگران همچنین چند خانه را در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه بمباران کردند و منجر به شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی شدند.

سازمان دفاع مدنی غزه نیز در بیانیه‌ای با بیان اینکه منطقه خان‌یونس در جنوب نوار غزه شاهد ۲ حمله نیروهای اشغالگر بوده است، تصریح کرد: حمله اول یک آپارتمان مسکونی متعلق به خانواده «ابو حرب» را هدف قرار داد که در نتیجه آن چهار نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند و در حمله دوم نیز خانه خانواده «ابو جرغون» مورد اصابت قرار گرفت که ۲ شهید بر جای گذاشت.

این سازمان همچنین از حمله شدید به منطقه «خربه العدس» در شمال رفح و شهادت ۲ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در این حمله خبر داد.

سازمان دفاع شهری غزه در ادامه اعلام کرد یکی از نیروهای آن در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «التوام» در شمال نوار غزه به شهادت رسیده است.

جنگ غزه در حالی وارد سیصد و پنجاه و پنجمین روز خود شده است که اشغالگران کشتارهای خود در نوار غزه را تشدید کرده‌اند و این باریکه همچنان شاهد تجاوزگری ویرانگر است که بیشتر قربانیان آن کودک و زن هستند.

این جنایات تاکنون بیش از ۱۳۷ هزار شهید و زخمی بر جای گذاشته و منجر به آوارگی بیش از ۹۵ درصد از اهالی نوار غزه شده است. حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی در دوازدهمین ماه ادامه دارد که این رژیم با وجود تمامی جنایات موفق به دستیابی به اهداف اعلامی خود برای جنگ نشده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط