چهارشنبه 04 مهر 1403 - 16:04

کد خبر 641461

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 13:24:09


تعیین تکلیف ۹۷ درصد کالا‌های رسوبی سنواتی در بندر بوشهر


صدا و سیما/ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان این‌که بندر بوشهر پیشگام در ترخیص کالا‌های رسوبی و متروکه است، گفت: ۹۷ درصد کالا‌های رسوبی سنواتی در این بندر تعیین تکلیف شده است.

محمد شکیبی‌نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست بررسی وضعیت کالا‌های متروکه بندر بوشهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر، اظهار کرد: کالا‌های متروکه بندر بوشهر شامل تعداد بسیار کمی خودرو‌های سنگین و سبک و ۲۰ کانتینر کالا‌های عمومی است که با همراهی دستگاه قضایی گام بسیار خوبی برای ترخیص آن‌ها برداشته شده است.
وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای خروج کامل کالا‌های متروکه نقش خود را به طور تمام و کمال ایفا کرده و می‌طلبد با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط گام‌های نهایی نیز برداشته شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بنادر این استان از بنادر پیشگام کشور در ترخیص کالا‌های رسوبی محسوب می‌شوند که این مهم در سایه اقدامات ویژه و حمایتی دستگاه قضایی از جمله مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان و شهنیایی دادستان عمومی و انقلاب بوشهر، شهبازی بازرس کل استان و تماری معاون دادستان بوشهر محقق شده است.
وی با تاکید بر این‌که خروج کامل کالا‌های متروکه سنواتی از بندر بوشهر نیازمند تعامل و همراهی ویژه بین دستگاه‌ها است، گفت: امید است در نشست‌های آتی کارگروه ویژه شرایطی فراهم شود تا با خروج کامل کالا‌های متروکه سنواتی، فضا برای خدمات‌رسانی شایسته به تجار و بازرگانان تسهیل شود.
شکیبی‌نسب اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست‌های مستمر با تجار و بازرگانان تلاش دارد تا با ارائه خدمات بهینه رضایت حداکثری جامعه هدف خود را جلب کند.
وی گفت: بنادر استان و بویژه بوشهر از بنادر جذاب کشور برای فعالیت‌های تجاری هستند که این مهم تنها با نگاه تعاملی و همراهی با فعالان اقتصادی محقق شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط