چهارشنبه 04 مهر 1403 - 15:55

کد خبر 641464

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 13:25:50


جزئیات تعقیب‌وگریز سارقان مسلح در چالوس؛ اعلام مراسم وداع با شهید امنیت


فارس/ برنامه‌های مراسم وداع و تشییع شهید مدافع امنیت در مازندران اعلام شد.

سردار حسن مفخمی، فرمانده انتظامی مازندران درباره مراسم وداع با شهید استوار یکم پوریا عبادی اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار امشب در مرزن‌آباد و فردا شب در زادگاهش در روستای جام‌خانه میاندورود برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیکر این شهید بزرگوار روز جمعه بر روی دستان مردم ولایت‌مدار مازندران در شهرستان میاندورود تشییع و سپس به خاک سپرده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: حدود ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه سوم مهرماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی در محور کندوان به سمت مرزن‌آباد و چالوس، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

مفخمی اضافه کرد: عوامل انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجیِ این محور، ردّ یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ سفیدرنگ را شناسایی و اقدامات تأمینی و هشداری را برای متوقف کردن خودرو به کار گرفتند.

وی ادامه داد: راننده خودرو و سارقان با مشاهده پلیس و با استفاده از سلاح جنگی به سمت مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند که با واکنش سریع و غافلگیرانه پلیس پس از انحراف به سمتِ کنار جاده و برخورد با دیواره سنگی و کوه متوقف و باتوجه‌به شرایط به وجود آمده با زورگیری و تهدید راننده یک دستگاه وانت نیسان از محل به سمت کجور متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه محل اختفای این فرد شناسایی می‌شود، تصریح کرد: طی اقدام عملیاتی درست و سنجیده همکاران ما در سحرگاه امروز چهارشنبه چهارم مهرماه ورود می‌کنند این فرد به‌محض اینکه مشاهده کرد در محاصره قرار گرفت.

مفخمی یادآور شد: در این درگیری مسلحانه یکی از مأموران انتظامی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همه ما در داغ ابن برادر عزیزمان که جانش را از دست داد، داغدار هستیم.

وی یادآور شد: در این عملیات یکی ار همکاران دیگر مجروح شدند و دو نفر دیگر نیز سطحی مجروح شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط