شنبه 07 مهر 1403 - 09:47

کد خبر 644099

شنبه 07 مهر 1403 - 07:32:54


تمام دستگاه‌ها در مازندران به حالت آماده‌باش درآمدند


فارس/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اشاره به هشدار سطح قرمز در ارتفاعات و هشدار سطح نارنجی برای سطح استان، گفت: تاکیدات لازم به دستگاه‌ها انجام شده و برای هر کدام از دستگاه‌ها وظایف ویژه‌ای تعیین شد.

عبدالرضا دادبود، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با توجه به هشدار هواشناسی درباره بارش‌های سنگین در مازندران، اظهار کرد: باتوجه‌به هشدار هواشناسی سازمان‌های خدمات‌رسان مانند هلال‌احمر، اورژانس، ارتباطات زیرساخت راه و شهرسازی، شرکت توزیع برق، شهرداری و شرکت پخش فراورده‌های نفتی و سایر باید آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند.

وی افزود: افرادی که مسئولیت‌های ویژه دارند باید آمادگی حداکثری را داشته باشند تا به‌موقع به مردم خدمت‌رسانی کنند.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به هشدار سطح قرمز در ارتفاعات و هشدار سطح نارنجی برای سطح استان، بیان کرد: تأکیدات لازم به دستگاه‌ها انجام شده و برای هر کدام از دستگاه‌ها وظایف ویژه‌ای تعیین شد.

دادبود یادآور شد: از صبح امروز اوج بارش را خواهیم داشت و این بارش‌ها تا شب ادامه پیدا می‌یابد که باید تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی با اعلام اینکه محورهای اصلی و فرعی و شهرها و روستاهای استان در آماده‌باش کامل باشند، تصریح کرد: مقرر شد درباره ترددها در سطح استان به‌ویژه در سطح جاده‌های اصلی و مواصلاتی استان مدیریت لازم صورت گیرد و از تردد‌های غیرضروری و تردد خودروهای سنگین جلوگیری به عمل آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان، اظهار کرد: سایر محورهای سطح استان باز است، اما ترددها باید در سطح استان مدیریت شود و از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.

دادبود گفت: ارتفاعات احتمال بارش برف وجود دارد و آمادگی لازم دد راهداری برای مدیریت برف در جاده‌های شمال وجود دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط