شنبه 07 مهر 1403 - 15:43

کد خبر 644636

شنبه 07 مهر 1403 - 14:01:00


کرولا کراس هیبرید در بازار قیمت خورد


/ با آغاز شماره گذاری و تحویل نمونه های اول از خودروهای کرولا کراس هیبرید، قیمت این محصول واردات در بازار آزاد مشخص شده است.

با انتظار تصاویری از نمونه های پلاک شده از کرولا کراس، حالا می توان آگهی های محدود این خودرو را در سایت های خرید و فروش خودرو دید. بر اساس آگهی های منتشر شده، مالکین قیمتی در محدوده ۴ تا ۴.۵ میلیارد تومان را برای این کراس اوور ساب کامپکت در نظر گرفته اند. البته این قیمت اولیه است و به نظر می رسد با ادامه روند تحویل ها، تعدیل را در قیمت گذاری بازار آزاد شاهد باشیم. توجه داشته باشید که توسط شرکت برساوش ۲,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده بود و مالکین اولیه فعلا سود نجومی از این خودروی تویوتا می خواهند اما با توجه به شرایط بازار پیش بینی می شود به مرور این قیمت پایین تر خواهد آمد.

مشخصات فنی و امکانات
زیر کاپوت تویوتا کرولا کراس هیبرید یک پیشرانه ۲ لیتر بنزینی داریم که در سیستم هیبرید با یک موتور برقی عمل می کند و بصورت ترکیبی ۱۹۴ قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و با این خروجی های فنی، کرولا کراس هیبرید در حدود ۹ ثانیه شتاب گیری صفر تا صد را انجام می دهد و مصرف ترکیبی در محدوده ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت می شود.

رادار تابلو خوان،ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، رانندگی خودکار در ترافیک، نور بالای اتوماتیک، دستیار رانندگی خودکار بین خطوط،‌ تریم چرم و پارچه، سانروف، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، سیستم تصفیه هوای کابین، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل پایداری، کیسه‌های هوای روبرو -جانبی – پرده‌ای و…، جزو آپشن‌های اصلی تویوتا کرولا Cross هیبرید در بازار ایران محسوب می‌شوند


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط