شنبه 07 مهر 1403 - 18:54

کد خبر 644678

شنبه 07 مهر 1403 - 14:21:00


کلاهبردار متواری در بندرعباس دستگیر شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: فردی به اتهام ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وصول یک پرونده از شعبه دوم اجرای احکام دادگاه حقوقی بندرعباس مبنی بر دستگیری متهم متواری، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تحقیقات خود را در راستای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم آغاز کردند که با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با ترفندهای متقلبانه و روش‌های مختلف فریبکارانه با اغفال تعداد زیادی از شهروندان بندرعباسی مقادیر قابل توجهی انواع طلاجات، زیورآلات و سکه جمعا به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال با وعده پرداخت با قیمت بالاتر از عرف و نرخ روز بازار از آنها دریافت و سپس با قطع ارتباطات خود با مال‌باختگان به مکان نامعلومی متواری شده است.
جاودان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی نهایتا مخفیگاه متهم را در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط