شنبه 07 مهر 1403 - 18:56

کد خبر 644681

شنبه 07 مهر 1403 - 14:14:09


کشف ۲۵۰ کیلوگرم شیشه در خاش


فارس/ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان و ماموران پلیس شهرستان خاش از تردد قاچاقچیان در محور مواصلاتی خاش که قصد جابجایی مواد مخدر به یکی از استان های همجوار را داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان و ماموران پلیس شهرستان خاش از تردد قاچاقچیان در محور مواصلاتی خاش که قصد جابجایی مواد مخدر به یکی از استان های همجوار را داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود؛ در این راستا سوژه مورد نظر با یک دستگاه سواری تویوتا شناسایی و با حضور ماموران انتظامی در یک عملیات پلیسی مقتدرانه تعقیب و دستور ایست صادر شد که راننده به دستور ماموران توجه نکرده و ضمن درگیری مسلحانه با ماموران از محل متواری شد که پس از طی مسافتی با رعایت قانون به کارگیری سلاح در نهایت خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد؛ در بازرسی های تخصصی از خودرو توقیفی مقدار ۲۵۰ کیلوگرم شیشه کشف و یک نفر قاچاقچی که در درگیری با پلیس مجروح شده بود دستگیر و ضمن اقدامات درمانی به مرجع قضایی معرفی گردید.

سردار اسحاقی در پایان خاطرنشان کرد؛ پلیس شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط