شنبه 07 مهر 1403 - 19:05

کد خبر 644872

شنبه 07 مهر 1403 - 16:46:10


پنج سال بعد؛ تولد دوباره فاتی در ال‌سادار!


ورزش 3/آنسو فاتی روزهای خوبی در بارسا پشت سر نمی گذارد ولی امشب در زمین اوساسونا همه چیز می تواند برای او عوض شود.
آنسو فاتی همچنان برای بارسا دقایق زیادی بازی نمی کند. او کم بازی می کند زیرا از مصدومیت بازگشته است و هانسی فلیک او را برای بازی های بزرگ آماده نمی داند. ممکن است در ادامه شرایط عوض شود اما فعلا مرد آلمانی روی فاتی حساب نمی کند. بارسا امروز شنبه در پامپلونا مقابل اوساسونا بازی می کند و اوساسونا تیمی است که خاطرات خوبی را برای آنسو فاتی زنده می کند.
کمی بیش از پنج سال پیش، در 31 آگوست 2019، آنسو فاتی به ال‌سادار رفت و اولین گل خود را در لیگ به ثمر رساند. آن یک گل با ضربه سر بود و زمانی که تنها 16 سال داشت آن را به ثمر رساند و هنوز چند ماه دیگر تا رسیدن به 17سالگی اش باقی مانده بود. بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید، بنابراین به لطف گل او، بارسا در یکی از بازی های بیرون خانه پیچیده یک امتیاز را حفظ کرد. 

در آن سن، آنسو فاتی به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسا تبدیل شد که گلزنی کرده است. علاوه بر این، او سومین گلزن جوان لیگ نیز بود. آنسو فاتی در آن زمان نمی توانست تصور کند که فوتبالش در آینده تحت تاثیر مصدومیت ها قرار خواهد گرفت. در آن زمان آنسو فاتی خوشحالترین بازیکن بارسا بود. پنج سال بعد، می تواند دوباره به همین شکل باشد.

آیا امروز روز موعود خواهد بود؟
 آنسو فاتی در بازی های گذشته دقایقی که می خواسته را نداشته است. مطمئنا هانسی فلیک ترجیح داده روی بازیکنی که به تازگی از مصدومیت برگشته ریسک نکند اما شاید امروز همه چیز برای فاتی عوض شود. اگرچه بعید است که او بازی را در ترکیب ثابت شروع کند ولی نیمه دوم و زمانی که بازی گره خورده باشد، شاید زمان به میدان رفتن فاتی و کسی چه می داند، ثبت اولین گل او در بازگشت به بارسلونا باشد.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط