شنبه 07 مهر 1403 - 20:49

کد خبر 644886

شنبه 07 مهر 1403 - 17:03:20


مدیرکل اوقاف استان: شهادت اشخاص جریان مقاومت را کُند و متوقف نمی‌کند


مهر/ مدیرکل اوقاف استان اصفهان گفت: امروز مقاومت تبدیل به تفکری شده که بدنبال حاکمیت حق است، این جریان فراتر از اشخاص بوده و به‌نحوی نهادینه شده که شهادت اشخاص آن را کُند و متوقف نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف استان اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه آزادگان جهان و به ویژه ملت لبنان اظهار کرد: این اتفاق همه دل‌ها را از جهت فقدان یکی از بزرگ‌ترین افسران رشید و فرماندهان پرکفایت مقاومت در منطقه جریحه دار کرد.

وی افزود: البته این ضایعه بزرگی است از جهتی اما از طرف دیگر مسیر مقاومت در طول تاریخ در مقابل ظلم که مسیر و جبهه پر هزینه‌ای است ادامه داشته است، این هزینه‌ها تنها این نیست که جبهه مقاومت داشته ای خود را از دست داده باشد بلکه افزایش سرمایه‌های معنوی و شکوفه زدن سرمایه‌های جدید و تنومند شدن درخت مقاومت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین حامیان مقاومت مردم غزه حزب‌الله لبنان بود که این هم از حُسن مدیریت و درایت سید حسن نصرالله بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر ادامه پر قدرت حرکت جبهه مقاومت اضافه کرد: امروز مقاومت تبدیل به تفکر و انگیزه‌ای شده که به دنبال حاکمیت حق هستند و از این رو این جریان فراتر از اشخاص است و به نحوی نهادینه شده که شهادت اشخاص نمی تواند آن را متوقف و حتی کُند نیز کند.

حجت‌الاسلام بلک تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله به عزم و اراده جبهه مقاومت و همه آزادگان عالم خواهد افزود و انشالله شاهد هستیم که درخت تنومند مقاومت ثمرات شیرین خود را خواهد چشید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط