شنبه 07 مهر 1403 - 23:00

کد خبر 644991

شنبه 07 مهر 1403 - 19:01:30


آیت‌الله سیستانی: سید حسن نصرالله رهبری نمونه بود


ایسنا/ دفتر مرجعیت عالی‌قدر دینی عراق شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و او را «رهبری نمونه و کم‌نظیر طی دهه‌های اخیر» توصیف کرد.

دفتر آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع عالی‌قدر شیعیان در عراق آمده است که «با نهایت تاسف خبر شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از برادران مقاومت شریف لبنان و ده‌ها غیرنظامی بیگناه در کشتار فاجعه برانگیز ارتش رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت عزیز دریافت کردیم».
در این بیانیه ذکر شده است: این شهید بزرگوار نمونه رهبری بوده که مانند وی در دهه های اخیر به ندرت دیده می‌شود. وی با آزادسازی سرزمین های لبنان، نقش برحسته خود در پیروزی بر اشغالگران صهیونیستی را ایفا کرد و با تمام توان خود عراقی به عراقی ها در آزادسازی کشور خود از تروریست های داعشی کمک کرده است و مواضعی عظیم  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اتخاذ کرد تا جایی که حیات گرانقدرش را فدای آن کرد.

دفتر آیت الله سیستانی در ادامه اضافه کرد: ضمن عرض تسلیت و همدردی عمیق خود به ملت شریف لبنان و سایر مردم مظلوم در این مصیبت بزرگ و ضایعه بزرگ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت داریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط