شنبه 07 مهر 1403 - 23:48

کد خبر 645013

شنبه 07 مهر 1403 - 19:29:58


پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت سیدحسن نصرالله


صدا و سیما/ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان معاون عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام مشترکی صادر کردند .

متن کامل پیام تسلیت مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در پی شهادت سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهانشان به شرح ذیل است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (سوره آل‌عمران، آیه ۱۶۹)
شهادت قهرمانان راه حق، همیشه نقطه‌ای از اوج اقتدار و عزت است که با خون پاکشان، مسیر آزادی و عدالت درخشان‌تر می‌شود.
شهید والامقام سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، نه تنها در دل‌های ملت لبنان، بلکه در قلب تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان جایگاه والایی دارد.
مجاهدی که در برابر ظلم جهانی قد برافراشت و با ایمانی تزلزل‌ناپذیر و اراده‌ای شکست‌ناپذیر، سنگر مقاومت را مستحکم‌تر ساخت و اکنون در مقام شهادت به بلندای تاریخ ایستاده است.
رژیم منحوس صهیونیستی که از بدو تأسیس خود بر پایه ظلم، تجاوز و ترور بنا شده است، همواره با توسل به زور و ستم تلاش کرده تا اراده ملت‌های مظلوم منطقه را در هم بشکند، اما به شهادت رساندن قهرمانانی، چون سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، نه تنها رژیم اشغالگر را به هدف شومش نزدیک نمی‌کند، بلکه ضعف و زبونی آن را بیش از پیش نمایان می‌سازد.
این شهادت‌ها نه تنها پایان راه مقاومت نیست، بلکه آغازی برای بیداری و اتحاد بیشتر ملت‌های منطقه علیه جنایات رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی خواهد بود.
شهادت فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت، تنها عجز و زبونی بیشتر رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.
اینجانبان شهادت مظلومانه سیدجبهه مقاومت و آزادگی سیدحسن نصرالله، سردار شهید عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهانشان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله و ملت شریف لبنان و جمهوری اسلامی ایران و تمامی پیروان راه جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح پاک ایشان علو درجات و برای خانواده و ملت‌های داغدار، صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.
حبیب‌الله شعبانی‌موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان
علیرضا قاسمی‌فرزاد 
استاندار همدان


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط