یک‌شنبه 01 مهر 1403 - 02:18

کد خبر 64504

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 09:59:00


فرمانده مرزبانی: تروریست‌ها از خاک پاکستان به برجک مرزبانیِ «مزه‌سر» حمله کردند


صدا و سیما/ فرمانده مرزبانی گفت: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند. صبر ما تا حدودی است؛ کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند.

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی در مراسم وداع با شهدای مرزبانی سراوان در هنگ مرزی این شهرستان اظهار کرد: در صبر ما تا حدودی است؛ کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند. نباید اجاره بدهند از داخل کشورشان عملیات ضدامنیتی انجام شود.
فرمانده مرزبانی گفت: ما به خانواده این شهدا قول دادیم که حق این شهدا را از این تروریست خواهیم گرفت.
وی شب گذشته در این مراسم خبر از هلاکت دو تروریست در منطقه عمومی کله گان سراوان داد و گفت: این تیم چند نفره قصد ورود به کشور را داشتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه هم حمله تروریستی سراوان را که منجر به شهادت ۵ تن از مرزبانان کشورمان شد را با صدور پیامی محکوم کرد.
کنعانی در بخشی از این پیام گفت: اقدام بزدلانه توسط گروه‌های شرور و تروریست بعد از حضور هیأت بلندپایه پاکستانی در مراسم افتتاح طرحهای بازارچه مشترک مرزی و انتقال برق به همراه رئیس جمهور کشورمان در مرز "پیشین"، اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور است.
وی از دولتمردان پاکستان خواست هرچه سریع‌تر به توافقات دو کشور برای سرکوب گروه‌های تروریستی جامه عمل پوشانده و در ارتقای امنیت مرز‌های مشترک بکوشد.

سرتیپ ستاد احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا و دبیرخانه أقوام و طوایف استان سیستان و بلوچستان هم در پیام‌هایی شهادت ۵ مرزبان هنگ مرزی سراوان را تسلیت گفتند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط