شنبه 07 مهر 1403 - 23:49

کد خبر 645112

شنبه 07 مهر 1403 - 21:35:23


اطلاعیه آموزش و پرورش برای رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی معلمی


ایرنا/ وزارت آموزش و پرورش شنبه شب هفتم مهر 1403 اطلاعیه رسیدگی به اعتراضات مربوط به درج شرایط بند(۲) در کارنامه اعلام نتایج ثانویه (تکمیلی) آزمون‌های استخدامی مشاغل دبیری، هنرآموزی و آموزگاری سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون‌های استخدامی مشاغل دبیری و هنرآموز و همچنین آموزگاری سال ۱۴۰۳ که بر اساس اطلاعیه در تاریخ ۳۱ شهریور اعلام نتایج ظرفیت تکمیلی(ثانویه) آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری وهنرآموز وزارت آموزش وپرورش در سال ۱۴۰۳ وهمچنین اطلاعیه اول مهر اعلام نتایج ظرفیت تکمیلی(ثانویه) آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ مندرج در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور که در ستون وضعیت قبولی برای آنان عبارت« داوطلب گرامی شما شرایط بند ۲ اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت (ثانویه) را ندارید» درج شده می‌رساند که صلاحیت‌های عمومی آنان در فرآیند ارزیابی تکمیلی مورد تأیید آموزش و پرورش قرار نگرفته است.
در بخشی دیگر عنوان شده است: ضروری است این داوطلبان با در دست داشتن اصل کارنامه نتایج ثانویه، از روز شنبه ۲۱ مهر تا روز چهارشنبه ۲۱ آذر با مراجعه حضوری به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل ارزیابی خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر، اقدام و مراحل بررسی پرونده خود در این فرآیند را از هسته مذکور پیگیری کنند.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد که از میان ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام شده، ۱۷ هزار نفر پذیرفته شدند.

همچنین آزمون استخدامی آموزگاری روز ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۳۰ هزار داوطلب برگزار شد که از این میان ۱۸ هزار نفر پذیرفته شده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط