یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 01:52

کد خبر 645151

شنبه 07 مهر 1403 - 22:11:23


نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی شهادت سید مقاومت را به مسلمانان جهان تسلیت گفت


صدا و سیما/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: خون شهید سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت و بالاخص حزب‌الله لبنان را در مبارزه مصمم‌تر خواهد ساخت و به نابودی رژیم جعلی و پلید اسرائیل سرعت خواهد بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین نوری در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای آورده است: شهادت بنده صالح خدا و رهبر شجاع و حکیم و بصیر حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله را به حضرت ولی‌عصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود: بی شک یاد و راه این شهید بزرگوار که همه عمرش را در مسیر کمک به دین خدا و حمایت از مظلومان و مبارزه با باند جنایتکار و خبیث صهیون گذاشت فراموش نخواهد شد و خون شهید سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت و بالاخص حزب الله لبنان را در مبارزه مصمم‌تر خواهد ساخت و به نابودی رژیم جعلی و پلید اسرائیل سرعت خواهد بخشید.
امام جمعه بجنورد بیان کرد: به رهبر سرافراز و حکیم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هم اعلام می‌داریم ما مردم شهید پرور استان خراسان‌شمالی با همه وجود حاضریم جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم ستمدیده غزه، هر آنچه را که امر فرمائید با جان و دل پذیرا باشیم و شهادت را برای خود افتخار می‌دانیم.
مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله را تایید کرد. هواپیما‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط