یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 00:54

کد خبر 645179

شنبه 07 مهر 1403 - 22:31:04


آرزوی گل‌محمدی در فولاد چیست؟


ورزش 3/سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از برد ذوب آهن از آرزویش در فولاد گفت.

  یحیی گل محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی زیبایی بود و تماشاگر پسندی از هر دو تیم شاهد بودیم،  نیمه اول پرس و توپ گیری های خوبی از حریف داشتیم. نیمه اول حداقل‌ یکی دو گل می توانستیم بزنیم. نیمه دوم هم سعی کردیم هجومی کار کنیم و دوباره حمله کنیم اما روی فشار حریف یا اشتباه خودمان دو سه موقعیت گل به حریف دادیم. 

سرمربی تیم فولاد گفت: در ادامه با تعویض هایی که انجام دادیم بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی داشتند این سه امتیاز و برد را به هواداران تبریک می‌گویم و به آنها برد را تقدیم می کنیم.  امشب استقبال خوبی انجام شد ولی آرزویم این است که یک روز ورزشگاه پر از تماشاگر باشد و این آرزوی من در فولاد است که هیچ صندلی خالی نباشد در ورزشگاه،  تشکر می کنم از تشویق و حمایت شان. خودمان را باید برای بازی سخت با تراکتور آماده کنیم.

وی در مورد اینکه چطور فولاد اینقدر متحول شده گفت: سعی کردیم بازیکنان دونده تر و با انگیزه تری جذب کنیم و تیم پارسال فولاد از نظر مهره ای تم بدی نبود.  دچار حاشیه و تغییرات زیاد به تیم ضربه زد. بازیکنان امسال هم با انگیزه تلاش می کنند. فولاد سال سختی را پشت سر گذاشته و زحمت زیادی کشیده شد تا فولاد در لیگ برتر بماند که اتفاق  خوبی بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط