یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 05:05

کد خبر 645237

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 02:05:36


رئال مانع امباپه شد؛ به متروپولیتانو نیا!


ورزش 3/رئال مادرید از حضور کیلیان امباپه در ورزشگاه متروپولیتانو برای حمایت از این تیم در مقابل اتلتیکو مادرید جلوگیری کرده است.رئال مانع امباپه شد: به متروپولیتانو نیا!

برای اولین بار در این فصل، رئال مادرید که تاکنون شکست‌ناپذیر بوده است، مجبور خواهد شد بدون کیلیان امباپه بازی کند. کاپیتان تیم ملی فرانسه، که نمی‌تواند در اولین دربی مادرید خود شرکت کند، دوست داشت که از جایگاه تماشاچیان بازی را ببیند و از تیمش حمایت کند. اما باشگاه او ترجیح داد او را از حضور در ورزشگاه متروپولیتانو منصرف کند تا از هرگونه تنش در سکوها و حملات و شعارهای هواداران رقیب علیه او جلوگیری شود، به‌ویژه با توجه به چندین حادثه که در دیدارهای اخیر میان این دو تیم پایتخت اسپانیا رخ داده، به‌خصوص علیه وینیسیوس.

امباپه به دلیل مصدومیت عضلانی در پشت ران چپ خود که سه‌شنبه گذشته رخ داد، حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، نحوه بازی تیمش را تغییر دهد. آنچلوتی در کنفرانس خبری روز شنبه گفت: «بدون امباپه، قطعاً کمی نحوه بازی ما تغییر خواهد کرد. اما نه خیلی زیاد، زیرا فصل گذشته او در تیم نبود و ما عادت داریم که بدون او بازی کنیم. متأسفیم که او اینجا نیست، اما فکر می‌کنم می‌توانیم به خوبی نبود او را مدیریت کنیم.»

بازگشت به سیستم فصل گذشته

مقابل اتلتیکو مادرید، که خودش هم شکست‌ناپذیر است، بهترین دفاع لالیگا را دارد و تنها تیمی است که فصل گذشته دو بار رئال را شکست داده است، رئال مادرید باید بدون بهترین گلزن خود (7 گل در تمام مسابقات) بازی کند. امباپه که در پنج بازی اخیر خود شش گل به ثمر رسانده بود، در حال بازگشت به بهترین فرمش بود و با هم‌تیمی‌هایش نیز هماهنگی بهتری پیدا کرده بود.

گزینه‌ای که آنچلوتی برای خط حمله در نظر دارد، بازگشت به سیستم فصل گذشته است؛ یعنی با حضور بلینگام که دقیقاً پشت وینیسیوس و رودریگو بازی خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط