یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 09:59

کد خبر 645303

یک‌شنبه 08 مهر 1403 - 07:54:45


پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان در پی شهادت سید‌حسن نصرالله


ایمنا/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) پیام مشترکی صادر کردند.

آیت‌الله مصطفی محامی و محمد کرمی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) پیام مشترکی صادر کردند.

در متن این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم، إنّا لله إنّا إلیه راجعون، «اذا جاء نصر الله و الفتح»، شهادت سید مقاومت، سردار ولایت، دبیر کل قهرمان حزب الله لبنان سید حسن نصرالله به دست صهیونیست‌های جتایتکار و ایادی استکبار، قلب همه آزادی‌خواهان عالم را به درد آورد و مایه اندوه و تاسف فراوان شد.»

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله یک انسان مومن، باورمند به اسلام، انقلاب و مقاومت، متواضع، دغدغه‌مند، با نگاه تمدن اسلامی و اهل ایثار و از خودگذشتگی بود.

این پیام می‌افزاید: شهید سید حسن نصرالله مزد سال‌ها مجاهدت شبانه روزی و بندگی خالصانه خود را این چنین با شهادت دریافت کرد و در حالی که مسیر روشنی از مقاومت و پایداری را در لبنان ایجاد کرده بود، در بستر شهادت آرمید.

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام افزودند: گرچه شهادت شهید سید حسن نصرالله توسط خبیث ترین موجودات عالم یک صدمه بزرگ است اما بر اساس وعده‌های خداوند متعال و تجربه ما در تاریخ انقلاب اسلامی، قطعا راه مقاومت سد نخواهد شد و چه بسا شهید سید حسن نصرالله مثل شهید سلیمانی اثرش بیشتر از خود سید حسن نصرالله باشد.

این مسئولان تصریح کردند: بدون شک جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و کل منطقه به ویژه شهادت شهید سید حسن نصرالله با پاسخی دردناک رو به رو خواهد شد و سرعت زوال این غده چرکین سرعت بخشیده خواهد شد.

ایشان گفتند: اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد نستوه و اسوه مقاومت، شهید عزیز سید حسن نصرالله به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه آزادی‌خواهان عالم به خصوص امت مسلمان و بالاخص مردم مظلوم لبنان و حزب‌الله مقاوم، برای این شهید عزیز حشر با اجداد طاهرینش و مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و استقامت از خداوند متعال مسئلت داریم.

«و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون».


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط