دوشنبه 09 مهر 1403 - 02:58

کد خبر 646505

دوشنبه 09 مهر 1403 - 00:29:55


وبسایت نزدیک به جبهه پایداری: آیا از عقب‌نشینی غیرتاکتیکی قبلی درس می‌گیریم؟


رجا/متن پیش رو در رجا منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست

باید دید که مسئولان امنیت ملی کشور قصد این را دارند که رژیم صهیونیستی را ادب نموده و یا با گوش سپردن به توصیه‌های جریان نفوذ که مکرراً صحبت از خطر آغاز جنگ و تله تنش می‌کنند؛ سکوت اختیار کرده و چراغ سبز به دشمن برای جنایت و حمله‌ای شدیدتر بدهند.

تحولات منطقه و میدان با سرعت زیادی در حال تغییر است و با حملات مکرر محور مقاومت به خاک فلسطین اشغالی، دشمن روزبه‌روز شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کند.  در دو ماه اخیر ارتش رژیم صهیونیستی برای پوشاندن شکست‌های مکرر خود، دست به ترور فرماندهان اصلی محور مقاومت از جمله اسماعیل هنیه و فرماندهان میدانی حزب‌اللّه زد تا بتواند حزب اللّه را  وادار به دست برداشتن از حمله به شمال اسرائیل کند.

در چنین شرایطی دشمن با مشاهده خویشتن‌داری طولانی ایران جسورتر شده و به شکل افسارگسیخته‌ تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته و بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه در قلب مراکز نظامی و امنیتی تهران، حالا اقدام به عملیات بسیار سنگینی برای ترور فرماندهان اصلی حزب‌الله از جمله سید مقاومت کرده است.

باید دید که مسئولان امنیت ملی کشور قصد این را دارند که رژیم صهیونیستی را ادب نموده و اجازه پیشروی بیشتر را به او ندهند و یا با گوش سپردن به توصیه‌های جریان نفوذ که این روزها همچون قبل از عملیات وعده صادق با نهی از پاسخ‌دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، مکرراً صحبت از خطر آغاز جنگ و تله تنش می‌کنند؛ سکوت اختیار کرده و چراغ سبز را به دشمن برای جنایت و حمله‌ای شدیدتر بدهند.

حالا با شهادت سید مقاومت و هشدارهای مکرر رهبری مبنی بر اینکه در صورت سکوت و عقب‌نشینی در برابر دشمن، عذاب سخت الهی دامن‌گیر جبهه حق خواهد بود و تاکید مجدد ایشان بر واجب بودن دفاع از محور مقاومت بر همه مسلمین، تمامی چشم‌ها به ایران است که آیا با عبرت‌گرفتن از عقب‌نشینی قبلی‌ در گرفتن انتقام ترور اسماعیل هنیه و وحشی‌تر شدن رژیم صهیونیستی در عبور از خطوط قرمز و به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله، سیلی سختی به‌صورت این دشمن وقیح می‌زنند و یا با سکوتی دوباره در برابر این جنایت، باید منتظر این باشیم که ضربات بعدی را در کرمانشاه و همدان و تهران از دشمن دریافت کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط