دوشنبه 09 مهر 1403 - 07:03

کد خبر 646527

دوشنبه 09 مهر 1403 - 02:36:54


کونته: صدریم، اما نباید از ما انتظار قهرمانی داشت!


ورزش 3/کونته، سرمربی ناپولی، معتقد است با توجه به مشکلاتی که تیمش در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان داشت، نباید توقع قهرمانی از این تیم داشت.کونته: صدریم، اما نباید از ما انتظار قهرمانی داشت!

 ناپولی در آخرین بازی از هفته ششم رقابت‌های سری آ با نتیجه ۲-۰ از سد میهمانش مونزا گذشت تا با توجه به شکست تورینو مقابل لاتزیو، با سیزده امتیاز به تنهایی در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد.

با وجود این صدرنشینی، اما آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، چندان امیدی به قهرمانی تیمش ندارد. او در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "هیچ تیمی از اینکه برای قهرمانی بجنگد بدش نمی‌آید. اما در شرایط کنونی بهتر است دست از بلند پروازی و فکر کردن به قهرمانی اسکودتو برداریم، چرا که خیلی از آن دور هستیم.

تازه هفته ششم است و هنوز ۳۲ بازی تا پایان فصل باقی مانده، بنابراین نباید از حالا دلخوش به صدرنشین شدن باشیم. با این حال نمی‌توان از تیمی که در یک پنجره ۱۴ بازیکن از دست داده و تنها ۷ بازیکن جایگزین کرده است در فصل نخست انتظار قهرمانی داشت. ما بازیکنانی نظیر ویکتور اوسیمن و پیوتر زیلنسکی را از دست دادیم که هر دو جزو مهره‌های بسیار باارزش تیم در فصول گذشته بودند.

می‌دانم که هواداران از من انتظارات زیادی دارند، چرا که در گذشته سابقه قهرمانی در سری آ را دارم. من نمی‌خواهم مانع از رویاپردازی طرفداران تیم شوم و فقط می‌گویم به‌عنوان سرمربی تیم با توجه به اتفاقاتی که در سه ماه اخیر رخ داد،انتظار قهرمانی کمی سخت است.

وظیفه داریم در راستای بلند پروازی هواداران بجنگیم و محکم روی پای خود بایستیم تا از پس حریفان عبور کنیم. جالب است وقتی می‌شنوم افراد زیادی در خصوص فتح اسکودتو صحبت می‌کنند که هرگز به آن نرسیده و چیزی ازش نمی‌دانند."

کونته در خصوص کورس قهرمانی سری آ در این فصل ادامه داد: "بزرگ‌ترین هدفم در ناپولی همین است که تیم را دوباره به رقابت با مدعیان برگردانم. نه اینکه مانند فصل گذشته دهم شویم و با تیم اول ۴۰ امتیاز اختلاف داشته باشیم."

کونته در مورد عملکرد روملو لوکاکو در این دیدار و عدم گلزنی او افزود: "نکته مهم در خصوص او این است که چه گل بزند چه نزند، نقش مهمی در زمین دارد و روی گل‌های ناپولی به طور غیرمستقیم تاثیرگذار است. او تنها یک ماه است که به تیم اضافه شده و با این وجود خیلی خوب با بقیه بازیکنان هماهنگ شده است. من از او همین را می‌خواهم که با دوندگی بالا در زمین حاضر شود. حالا اگر گلزنی هم کند که چه بهتر. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط