دوشنبه 09 مهر 1403 - 12:01

کد خبر 646600

دوشنبه 09 مهر 1403 - 08:03:19


نکته مثبت دربی مادرید؛ بالاخره یک داور خوب!


ورزش 3/در شب پرتنش دربی مادرید در متروپولیتانو، بوسکتس فرر، داور بازی، عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت.
 کسی فکرش را نمی‌کرد که بوسکتس فرر بتواند در یکی از پرتنش‌ترین شب‌های تاریخ استادیوم متروپولیتانو سربلند بیرون بیاید و عملکردش کمترین انتقادات را در پی داشته باشد.
پس از انتخاب فرر به‌عنوان داور این بازی حساس، افراد بسیاری از جمله ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته، از این تصمیم انتقاد کردند و مدعی شدند که «بدترین داور» برای بازی انتخاب شده است.
این اولین بازی بزرگی بود که فرر قضاوت می‌کرد و به خوبی از پس آن برآمد. نیمه اول برای او ساده بود، اما در نیمه دوم بازی با تنش زیادی دنبال شد. درگیری‌ها بسیار بین بازیکنان، توقف‌های چند دقیقه‌ای و در نهایت اتفاق بزرگ که پرتاب اجسام مختلف توسط هواداران اتلتیکو مادرید به زمین بود. فرر این بازی را حدود ۱۰ دقیقه متوقف کرد و پس از کاهش تنش، بازی دوباره از سر گرفته شد.
در تمام این مدت او خونسردی‌اش را حفظ کرد و در زمان به ثمر رسیدن گل تساوی اتلتیکو مادرید، که ابتدا آفساید اعلام شده بود، او توانست تصمیم درست را بگیرد و با مشورت با VAR گل را قبول کند.
پس از پایان بازی هواداران و رسانه‌ها از عملکرد او تمجید کرده‌اند، چرا که در بازی‌ای پر از تنش، انتقاد زیادی از داوری نشده و اکثراً از عملکرد فرر و دستیارانش تمجید کرده‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط