دوشنبه 09 مهر 1403 - 12:58

کد خبر 646655

دوشنبه 09 مهر 1403 - 08:55:00


انسیه شاه‌حسینی: خون سیدحسن نصرالله باعث ذلت رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌شود    


ایرنا/ کارگردان حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه خون سیدحسن نصرالله باعث ذلت رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌شود، گفت: محور مقاومت تسلیم نمی‌شود و با شهادت «سید حسن نصرالله» قدرتمندتر هم خواهد شد.
انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهادت است و فردی که از همان ابتدا تفنگ به دست می‌گیرد و مقابل دشمن می‌ایستد هرگز تفنگ از دستش نمی‌افتد تا زمانی که به شهادت برسد.
کارگردان حوزه دفاع مقدس گفت: ایستادن در جبهه حق هزینه دارد و یکی از این هزینه‌ها، شهادت است که به نعمت و برکت می‌انجامد.
شاه حسینی گفت: با شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها محور مقاومت تسلیم نمی‌شود و شکست نمی‌خورد که تنومندتر و قدرتمندتر هم خواهد شد، با این کار، اسرائیل خود را نابود کرد نه حزب الله را.
 هر شهادتی یک سری برکت می‌آورد و ارزش‌هایی به دنبال دارد. به نظر من اتفاقی که خواهد افتاد از این به بعد این است که اسرائیل را ذلیل می‌کند و خون امثال نصرالله باعث ذلت رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌شود.
کارگردان حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: کشتن و به شهادت افراد در این شرایط عادی‌ترین چیز در دنیاست، اما وقتی این قدر کور عمل می‌کنند و درندگی پیدا می‌کنند که یک درنده هر چقدر هم درندگی کند، در واقع خودش را می‌درد.
 در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.
برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.
این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط