دوشنبه 09 مهر 1403 - 15:43

کد خبر 646973

دوشنبه 09 مهر 1403 - 13:45:00


اضافه‌شدن ۳۰ مجموعه ورزشی به اماکن ورزشی یزد


صدا و سیما/ سخنگوی شورای شهر یزد گفت: در طول سه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰ مکان ورزشی دیگر به متراژ بیش از ۲۸ هزار مترمربع به سرانه اماکن ورزشی یزد اضافه شده است.

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به اقدامات شورا در زمینه ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در شهر یزد اظهار کرد: تعداد اماکن ورزشی متعلق به شهرداری یزد تا قبل از شروع فعالیت شورای ششم ۱۱ مکان ورزشی و در مجموع به متراژ ۱۷ هزار مترمربع بوده است که در طول سه سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰ مکان ورزشی دیگر به متراژ بیش از ۲۸ هزار مترمربع به سرانه اماکن ورزشی یزد اضافه شده است.

وی ادامه داد: در طول سه سال گذشته ۱۲ زمین چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را در محلات مختلف شهر یزد احداث شده و همچنین تاکنون تعداد هشت خانه ورزشی در نقاط مختلف شهر یزد را با عنوان خانه ورزش محلات تجهیز و راه‌اندازی کرده است که قابل استفاده برای آقایان و بانوان است و هم اکنون قابل بهره‌برداری برای عموم مردم است.

سخنگوی شورای شهر یزد عنوان کرد: این اماکن با احتساب مکان‌های ورزشی و زمین‌های بزرگ ساحلی که در محلات مختلف و همچنین بوستان‌های بزرگ شهر تدارک دیده و با در نظر گرفتن فضا‌های ورزشی که در فرهنگسرای بهمن شهرداری ایجاد شده است جمعأ ۳۰ مکان ورزشی را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: اماکن ورزشی در شهر یزد در سه سال اخیر در محلات مختلف یزد، به‌خصوص محلات کمتر برخوردار احداث شد و شامل مواردی، چون چمن محله شاه ابوالقاسم، چمن مصنوعی قلعه خیرآباد، زمین اسکیت پارک مهرآوران، زمین بدمینتون پارک مهرآوران (سه زمین)، چمن‌های مصنوعی در پارک دانش، کوچه بیوک، حسینیه سلسبیل، زمین بدمینتون پارک غدیر (سه زمین) بوده است.

وی افزود: زمین ساحلی درون محله‌ای پنبه‌کاران، چمن مصنوعی مسجد کریم اهل بیت، چمن مصنوعی فلکه پنجم آزاد شهر، زمین ورزشی محله چهار منار، زمین چمن مصنوعی فهادان، زمین پنانک شهدای محمود آباد (سه زمین)، زمین پتانک شهدای محراب (۹ زمین) و... از دیگر اماکن ورزشی احداث شده در شهر یزد است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در شورای ششم تمامی اماکن ورزشی که در دوره‌های قبلی ساخته شده بود و یا نیمه تمام بود تکمیل و تجهیزات جدید برای آن خریداری و بهسازی شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط