دوشنبه 09 مهر 1403 - 15:45

کد خبر 646983

دوشنبه 09 مهر 1403 - 11:41:16


تردد ایمن ۱۲۰۰ شناور در بنادر منطقه عسلویه


ایسنا/ مدیر بندر و دریانوردی عسلویه از تردد بیش از ۱۲۰۰ شناور در بنادر منطقه عسلویه خبر داد.

عمران مرادپورطیبی، مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه اظهار کرد: دریانوردان در اقتصاد دریا محور و تجارت کشور به ویژه در بنادر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی نقش اساسی و حیاتی ایفا می‌کنند.
مرادپورطیبی روز یکشنبه در بازدید از شناورهای پهلوگرفته در عسلویه گفت: پیگیری و نظارت بر ایمنی دریانوردی و مسائل مرتبط با امور رفاهی دریانوردان، در راستای اجرای کنوانسیون‌های بین‌المللی و قوانین و مقررات دریایی و بندری کشور، به‌طور مستمر توسط کارشناسان این مدیریت پایش و انجام می‌شود.
مرادپور با اشاره به شعار روز جهانی دریانوردی مبنی بر «پیش به سوی آینده با اولویت ایمنی»، بیان کرد: نظارت بر رعایت مقررات و الزامات مرتبط با ایمنی در عموم صنایع، به‌ویژه مشاغل مرتبط با صنعت کشتیرانی و دریانوردی به منظور حفظ جان دریانوردان کوشا که نقش کلیدی و محوری در این صنعت ایفا می‌کنند، همواره مورد تأکید کارشناسان مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه است.
مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه تصریح کرد: در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ تردد انواع تانکرهای نفتی، گازی، شیمیایی و کشتی‌های فله‌بر، کانتینری و سایر شناورهای خدماتی، با رعایت کامل موضوعات و الزامات ایمنی دریانوردی به بنادر منطقه عسلویه انجام شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط