دوشنبه 09 مهر 1403 - 15:56

کد خبر 646986

دوشنبه 09 مهر 1403 - 11:46:18


ممی‌زاده: ذوب‌آهن برای کسب سهمیه می‌جنگد


تسنیم/وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود شکست این تیم برابر فولاد، تأکید کرد شاگردان محمد ربیعی برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگند.
مهدی ممی‌زاده درباره شکست تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم، انصافاً فولاد در این فصل با یحیی گل‌محمدی تیم خوبی شده است. ما در نیمه اول اشتباهاتی داشتیم که باعث شد فولاد چند موقعیت به دست بیاورد، ولی در نیمه دوم چند فرصت خوب داشتیم. فولاد با فشار و پرس از جلو قصد داشت بازی خودش را به ما دیکته کند و در مجموع فکر می‌کنم در این بازی مثل همیشه نبودیم.
وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه خاطر نشان کرد: در نهایت بازیکنان فولاد بهتر از موقعیت‌های‌شان استفاده کردند و متأسفانه اولین باخت در لیگ امسال را تجربه کردیم.
وی همچنین تصریح کرد: ما امسال تیم خوبی داریم و برابر سه مدعی قهرمانی هم پنج امتیاز گرفتیم. هدف ذوب‌آهن در این فصل رسیدن به سهمیه آسیاست و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم و بجنگیم. بازی بعدی ما هم با آلومینیوم اراک است که باید این باخت را در زمین خودمان جبران کنیم. بازی‌های امسال واقعاً سخت است و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا نتایج خوبی بگیریم.
ممی‌زاده در مورد وضعیت خودش در ذوب‌آهن تصریح کرد: خوشحالم که در این تیم حضور دارم و تلاش می‌کنم تا در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط