دوشنبه 09 مهر 1403 - 15:51

کد خبر 646992

دوشنبه 09 مهر 1403 - 14:46:00


قیمت طلایی‌ مرغ در استان مرکزی!


صدا و سیما/ بالا بودن قیمت مرغ و کمبود عرضه این محصول، موضوع هشتمین نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان مرکزی بود.

در هشتمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان از بالا بودن قیمت مرغ و کمبود عرضه این محصول پرمصرف گفته شد.
مدیران دستگاه‌های نظارتی در این جلسه برای تشدید نظارت بر واحد‌های مرغداری، بنکداری عرضه‌کننده کالا‌های اساسی، واحد‌های نانوایی و برخی عطاری‌های عرضه‌کننده دارو‌های غیر مجاز بحث و تبادل نظر کردند.
محمدرضا گودرزی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از نرخ کاهشی تورم در شهریورماه استان گفت و بر لزوم نظارت مستمر دستگاه‌های اجرایی بر بازار تاکید کرد.
گودرزی از عملکرد نامناسب برخی دستگا‌های اجرایی در بازرسی‌ها انتقاد کرد و از آنها خواست برای تحقق مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار بکوشند.
وی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم بازار اقلام اساسی سامان پیدا کند باید از ظرفیت‌های مردمی در شناسایی متخلفان استفاده کنیم.
سعید نوراللهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی هم در حاشیه این کمیته گفت: در این جلسه مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان نظارت بر واحد‌های مرغداری را افزایش دهد و متخلفانی که اقدام به عرضه مرغ زنده به استان‌های هم جوار می‌کنند را به تعزیرات با عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه معرفی کند.
نوراللهی افزود: برای بهبود کیفیت نان هم مقرر شد سازمان صمت نانوایان متخلف را برای کاهش سهمیه به سازمان جهاد کشاورزی معرفی کند و برای آنها در شعب تعزیرات هم پرونده تخلف تقلب در کسب تشکیل شود.
وی ادامه داد: در این جلسه همچنین مصوب شد کرکره عطاری‌هایی که اقدام به عرضه دارو‌های غیر مجاز و مخدر‌ها می‌کنند، پایین کشیده شود.
در این جلسه ۲ ساعته همچنین مدیران برخی ازدستگاه اجرایی گزارش عملکرد خود در حوزه بازرسی اصناف را طرح کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط