دوشنبه 09 مهر 1403 - 15:53

کد خبر 647007

دوشنبه 09 مهر 1403 - 11:58:47


استقلال قرمز‌پوش غیرقابل پیش‌بینی برای طوفان‌‌ زرد


فارس/تیم فوتبال سپاهان ایران در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سطح دو، میزبان استقلال تاجیکستان است.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

سپاهان که در هفته اول مسابقات شکست دور از انتظاری را در زمین الوحدات اردن تجربه کرد و با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کرد، در نخستین میزبانی به دنبال پاک کردن آن خاطره تلخ از ذهن هوادارانش خواهد بود. زردپوشان دیار زاینده‌رود پس از پیروزی مقابل ملوان در لیگ برتر در  ۳ بازی گذشته خود متحمل ۲ شکست شدند و نتیجه دیدار با نماینده تاجیکستان از نظر روحی و روانی اهمیت فراوانی برای شاگردان ژوزه مورایس خواهد داشت. این سومین رقابت آسیایی سپاهان در فصل جدید خواهد بود، نماینده ایران در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش‌جهان با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شباب الاهلی امارات شد.

در طرف مقابل استقلال تاجیکستان نیز این فصل از مسابقات را با شکست خانگی یک بر صفر مقابل شارجه امارات آغاز کرد تا آن‌ها هم مانند سپاهان وضعیت چندان مناسبی نداشته باشند. از طرفی استقلالی‌ها بر خلاف تصوری که ممکن است وجود داشته باشد، اصلاً تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستند و نگاهی به تقابل‌های اخیر این تیم در نشان می‌دهد که آن‌ها توانایی خلق شگفتی از جمله برتری ۴ بر یک مقابل الهلال عربستان در بهار سال ۱۴۰۰ را دارند.

البته قرمزپوشان تاجیکستان پس از این برد شیرین مقابل نماینده عربستان در ۱۶ بازی اخیر خود در مسابقات آسیایی تنها دو برد کسب کردند و از این نظر آمار خوبی به ثبت نرساندند. استقلال تاجیکستان در ۳ تقابل اخیر خود مقابل تیم‌های ایرانی به مصاف پرسپولیس رفته و یک تساوی و ۲ شکست را در کارنامه دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط