دوشنبه 09 مهر 1403 - 18:03

کد خبر 647171

دوشنبه 09 مهر 1403 - 13:54:54


جزئیات حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر حزب‌الله و حماس در تهران


ایسنا/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور هیاتی از این کمیسیون در دفتر حزب‌الله و حماس در تهران خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون حمایت قاطع از محور مقاومت و جریان‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین را اعلام کردند.

ابراهیم رضایی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در دفتر مرکزی حزب‌الله لبنان در تهران به مقام شامخ شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان ادای احترام کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی با آقای سیدعبدالله صفی‌الدین نماینده جنبش حزب‌الله لبنان در تهران دیدار داشته و شهادت شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از مجاهدان مقاومت را تسلیت و تعزیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آقای صفی‌الدین نماینده حزب‌الله در تهران تاکید کرد که بی‌تردید و قطعا پیروزی از آن مقاومت و حزب‌الله خواهد بود و به برکت خون شهید نصرالله و سایر شهدا، آینده از آن مقاومت و حزب‌الله است. ما نسبت به آینده نگران نیستیم و با قدرت، قوت به مسیرمان در مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه خواهیم داد.

رضایی اضافه کرد: آقای صفی‌الدین تاکید داشت که خون شهید نصرالله پربرکت‌تر و موثرتر از دوران حیاتشان خواهد بود؛ همانطور که دشمن از شهید سلیمانی تا سردار سلیمانی بیشتر می‌ترسیدند، از شهید نصرالله ترس بیشتری خواهند داشت تا از سیدحسن نصرالله.

وی همچنین به حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی در دفتر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران اشاره و اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی با آقای خالد القدومی نماینده حماس در تهران و آقای ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران دیدار کردند و در این دیدار آقای خالد قدومی و آقای ابوشریف گزارشی از آخرین وضعیت منطقه فلسطین به اعضای کمیسیون امنیت ملی ارائه کردند.

رضایی ادامه داد: آقای قدومی تاکید کرد که امروز دشمن صهیونیستی در اقلیت است و قطعا شکست می‌خورد. آقای ابوشریف نیز ضمن تاکید بر وحدت گروه‌های مقاومت بیان داشت که به مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد، روحیه رزمندگان مقاومت بالا است و بالا خواهد ماند. همچنین نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت که اعضای کمیسیون امنیت ملی در این دیدارها بر پشتیبانی از محور مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرده و حمایت قاطع کمیسیون از محور مقاومت و جریان‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین را اعلام کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط