دوشنبه 09 مهر 1403 - 18:53

کد خبر 647212

دوشنبه 09 مهر 1403 - 14:23:16


درخواست ساخت ساختمان نمایندگان مجلس در کرمان مسکوت ماند


ایرنا/ نامه درخواست شهردار کرمان در خصوص ساخت و ایجاد مکانی با عنوان خانه ملت به منظور استقرار نمایندگان مردم حوزه انتخابیه کرمان و راور در مجلس در شهر کرمان، در نشست نهم مهرماه شورای اسلامی شهر به بحث گذاشته اما رای نیاورد و برای بررسی بیشتر به نشست بعدی اعضا ارائه شد.

فتح‌الله مویدی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان در این باره اظهار کرد: این پیشنهاد زمانی خوب است که مشکلات مردم را حل کرده باشیم؛ نمایندگان مجلس بابت خودرو و کرایه دفتر هزینه ای دریافت می کنند و ساخت چنین مکانی ضرورت ندارد.

در ادامه محمد امینی زاده رییس کمیسیون حقوقی، نظارت و ارزیابی شورای شهر کرمان گفت: برای ساخت خانه ملت می توان از ظرفیت بنیاد بناهای ماندگار استفاده کرد و تا آن زمان موقت در یکی از ساختمان های دولتی اسکان داده شوند.

حسین چناریان رییس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه گذاری شورای شهر کرمان نیز با بیان اینکه در اصل موضوع ساخت خانه نمایندگان بحثی نیست افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات شهرداری بهتر است از اماکن دولتی استفاده و مازاد برای دفتر نمایندگان اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: بهتر است این پیشنهاد را به استانداری بفرستیم تا جای ثابت و دائمی برای نمایندگان در نظر گرفته شود.

محمود بابایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرمان نیز اظهار داشت: محل دفاتر نمایندگان مردم در مجلس در مکان های اجاره ای قرار دارد و ساخت یک مکان برای استقرار نماینده می تواند فرصتی برای خدمت بهتر به مردم باشد.

محمدرضا کُمساری نایب رییس شورای شهر کرمان نیز بیان کرد: دغدغه ساخت خانه ملت درست است و برای این محل پیشنهاد می کنیم خانه شهر مرمت شود تا ۲ دفتر نیز برای نمایندگان مجلس در این محل در نظر بگیریم.

این طرح با نظر و درخواست اعضای شورای شهر کرمان برای بررسی بیشتر و تصمیم گیری به نشست بعدی شورای موکول شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط