دوشنبه 09 مهر 1403 - 20:08

کد خبر 647312

دوشنبه 09 مهر 1403 - 15:49:56


کامارا: هواداران سپاهان باید به ما افتخار کنند


ورزش 3/ابوبکر کامارا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از تقابل با استقلال تاجیکستان از هواداران سپاهان درخواست کرد از اعضای تیم حمایت کنند.
ابوبکر کامارا، مهاجم اهل موریتانی سپاهان، که امروز همراه با ژوزه مورایس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال تاجیکستان حاضر شده بود، درباره این مسابقه گفت: همانطور که مربی گفت آماده هستیم و دنبال نتیجه‌ایم. از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی آماده‌ایم. چیز زیادی ندارم که بگویم، فقط تمرکزمان روی هدف‌مان است تا یک برد خوب را به هواداران‌مان تقدیم کنیم. برای بردن بازی فردا آماده‌ایم.

او در مورد شرایط سپاهان و جو مسابقات و هواداران این تیم گفت: من به اینجا آمدم که تجربه خودم را برای تیم بیاورم و به نفع تیم استفاده کنم. جو، اصفهان، مردم و هواداران را خیلی دوست دارم. واقعا جدی می‌گویم. چیز زیادی ندارم که بگویم، به آنها افتخار می‌کنم و آنها هم باید به ما افتخار کنند و مطمئن باشند که هم ما و هم مربی بهترین خودمان را می‌گذاریم و تنها چیزی که از آنها می‌خواهیم، حمایت است. بالاخره فوتبال است و همیشه برد نیست، شاید نتیجه‌های دیگری هم به دست بیاید، اما در کل ما به حمایت آنها نیاز داریم.
کامارا در پاسخ به اینکه آیا پس از شکست برابر تراکتور از لحاظ روحی و بدنی به شرایط ایده‌آلی رسیده‌اند، گفت: کاملا آماده‌ایم. شما بدن من را هم می‌بینید که یک لرزشی در آن هست، چون منتظرم بازی فردا برسد!

 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط