دوشنبه 09 مهر 1403 - 18:59

کد خبر 647394

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 09:00:00


بالاترین گواهی مدیریت کشور / چطور به بالاترین جایگاه مدیریتی برسیم ؟


بازار/ دوست دارید که یک موقعیت شغلی فوق العاده با بالاترین درآمد داشته باشید؟
مدیر ارشد باشید نه یک مدیر میانی ؟!
از مدیران میانی بیشتر انتظار مدیریت دارند اما یک مدیر ارشد باید مانند رهبر با کارکنان خود برخورد کند و در زمان‌های بحران به یاری آن‌ها بشتابد
یک مدیر ارشد مهارت‌های دیگری مثل ایجاد انگیزه برای کارکنان دارد و علاوه بر ایجاد ارتباط موثربا کارمندان ، به آنها واقعا توجه می‌کند. طبیعتا کارکنان هم در جهت پیشبرد اهداف سازمان به او کمک بیشتری می‌کنند.
بنابراین اگر در جایگاه مدیریتی هستید و یا علاقه‌مند به موقعیت شغلی مدیریت ؛ باید در این زمینه دانش و تجربه کسب کنید تا آینده‌ای شگفت انگیز برای خودتان رقم بزنید.
>>> برای کسب جایگاه مدیریتی ، همین حالا عدد 5 رو به پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه در موقعیت شغلیتان ارتقا پیدا کنید <<<
این جایگاه شغلی نیاز به مهارت‌هایی همچون تحلیل شرایط بازار و عملکرد سازمان دارد. مدیران ارشد باید توانایی تخمین شانس موفقیت سازمان ، تعیین اهداف و استراتژی‌های متناسب را داشته باشند تا بهترین نتیجه حاصل شود.
 از دیگر مهارت‌های ضروری می‌توان به پیش‌بینی چالش‌ها ، تصمیم‌گیری موثر ، روحیه کار تیمی ، تفکر سیستمی و... اشاره کرد که شما با شرکت در دوره مدیریت حرفه‌ای کسب و کار MBA می‌توانید این مهارت‌ها را یاد بگیرید.
>>> برای کسب مهارت‌های مدیریتی و استفاده از تخفیف استثنایی 11 میلیون‌ تومانی جشنواره پاییزه ، همین حالا عدد 5 رو به پیامک کنید <<<
برخی از سرفصل‌های: 
. اصول مدیریت و ساختار سازمانی
. مدیریت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک
. برندسازی شخصی
. اصول و مهارت‌های حرفه‌ای فروش
. مدیریت ارتباط با مشتری
. تحلیل رفتار متقابل برای مدیران
. قوانین کار و تامین اجتماعی
. و...
کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور حتی با شرایط پرداخت اقساط وجود دارد.
حضور اساتید شاخص مدیریت و کارآفرینان برجسته کشور ، امکان شبکه‌سازی حرفه‌ای با مدیران و کارآفرینان موفق ، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس ، ارائه گواهینامه MBA وزارت علوم جهت ارتقاء شغلی و مهاجرت از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 30 مهر 1403 به مناسبت جشنواره پاییزه ، دوره آنلاین " مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار  MBA
" 45% تخفیف دارد ، پس فرصت را از دست ندهید و برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا عدد 5 رو به پیامک کنید.



 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط