دوشنبه 09 مهر 1403 - 21:49

کد خبر 647434

دوشنبه 09 مهر 1403 - 17:27:18


1100 میلیاردِ ناقابل هزینه اخراج تن‌هاگ!


فارس/چیزی که تا الان مشخص شده، حمایت از تن‌هاگ به رغم شکست خفت‌بار در اولدترافورد مقابل تاتنهام است. سرمربی هلندی در 2 بازی آینده منچستر یونایتد مقابل پورتو و استون ویلا پیش از بازی‌های فیفادی روی نیمکت شیاطین سرخ می‌نشیند ولی پس از آن هیچ چیزی معلوم نیست!در این زمان گفته می‌شود منچستر یونایتد شدیداً علاقه‌مند به جذب سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر میلان است ولی بعید است بتواند در میانه فصل سرمربی موفق اینتر را به اولدترافورد است؛ چیزی که تا الان به گوش می‌رسد حمایت از رود فان نیستلروی تا انتهای فصل و انتخاب یک سرمربی مطمئن برای فصل جدید است!

این در حالی است که ریچارد مارتین، خبرنگار سایت گل مدعی شد که از زمان تمدید یک ساله قرارداد تن‌هاگ، اخراج او اکنون 17.5 میلیون پوند برای باشگاه هزینه خواهد داشت. این مبلغ 7.5 میلیون پوند بیشتر از زمانی است که آنها قبل از تابستان او را جایگزین می کردند.امروز جیمز دانکر، خبرنگار تلگراف نیز مدعی شد که منچستر یونایتد اصلاً آماده اخراج تن‌هاگ نیست و برای همین علاقه‌مند به ابقای اوست. شاید مبلغ فراوانی که باید باشگاه در اختیار سرمربی هلندی بگذارد، یکی از علت‌های ماندن تن‌هاگ باشد؛ آن هم در شرایطی که رسانه‌ها و کاربران مجازی معتقدند که باید سرمربی منچستر یونایتد اخراج شود.

در اوایل سال میلادی، باشگاه 250 نفر از کارکان خود را اخراج کرد تا در آینده صرفه جویی کند، با این حال اخراج هلندی در حال حاضر نیمی از مبلغ پس انداز از دست دادن شغل را در پی خواهد داشت.سایت سنتردویل، در گزارشی نوشت که «با توجه به تمرکز باشگاه بر پیامدهای مالی، احتمال تغییر در کادر فنی منچستر یونایتد بسیار کم است!


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط