دوشنبه 09 مهر 1403 - 22:55

کد خبر 647530

دوشنبه 09 مهر 1403 - 19:00:00


چرا مهروز ساعی به جای مداح به مراسم‌های تقدیر می‌رود؟


ایسنا/ در شرایطی که تیم ملی تکواندوی بانوان با هدایت مینو مداح درخشش فوق‌العاده‌ای در المپیک پاریس داشته است، سرمربی تیم ملی در مراسم‌های تقدیر حضور ندارد اما خواهر رییس فدراسیون پای ثابت این مراسم‌ها است!

تکواندوی بانوان ایران با هدایت مینو مداح موفق به کسب نتایج تاریخی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد و ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز المپیک شدند.

مینو مداح هدایت دو بانوی تکواندوکار ایران در این رقابت‌ها را بر عهده داشت و در لحظات پایانی با تلاش‌های بی وقفه هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، مجوز حضور مهروز ساعی کمک مربی تیم ملی تکواندوی بانوان در المپیک پاریس نیز صادر شد تا وی نیز بتواند در کنار مداح عازم المپیک شود.

اما در شرایطی که مینو مداح به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان نقش اصلی را در این موفقیت دارد، در میان ناباوری، مهروز ساعی خواهر رییس فدراسیون تکواندو به همراه دو تکواندوکار بانوان ایران در مراسم‌های تقدیر از مدال آوران المپیک حاضر می‌شود و هیچ خبری از سرمربی تیم ملی نیست!

از جمله می توان به حضور خواهر رییس فدراسیون تکواندو در مراسم‌های تجلیل در چند مرکز خرید اشاره کرد که سرمربی تیم ملی به هیچکدام از آن ‌ها دعوت نشده بود!

اینکه چرا فدراسیون تکواندو به جای سرمربی تیم ملی بانوان که نقش اصلی را در موفقیت ملی پوشان ایران در المپیک داشته، دستیار او را به مراسم‌های تقدیر می‌فرستد سوالی است که رییس فدراسیون تکواندو باید به آن پاسخ بدهد.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکیست با وجود عملکرد بسیار خوب مداح در تیم ملی بانوان، پس از المپیک تاکنون هیچ صحبتی با وی برای ادامه کار در تیم ملی نشده و هنوز جلسه‌ای در اینباره برگزار نشده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط