سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 01:06

کد خبر 647622

دوشنبه 09 مهر 1403 - 20:17:02


احداث کمربندی دورود مطالبه مردم


ایرنا/ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری لرستان گفت: احداث کمربندی دورود از مطالبات مردم این شهرستان است که انتظار می‌رود دادستان جدید در این راستا اقدامات عاجل صورت دهد.

حمیدرضا بوالحسنی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری لرستان روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دورود ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت و دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: دادستان به عنوان مدعی‌العموم نقش مطالبه‌گری دارد و باید به این مطالبه مهم مردم شهرستان دورود رسیدگی نماید.
وی همچنین با اشاره به سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی دادگستری استان افزود: سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی باید در دستور کار مدیران قضایی شهرستان ها باشد چراکه موضوع حق الناس است.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با جرایم خشن و بر هم زننده نظم و آرامش عمومی افزود: دادگاه صلح اخیرا به تشکیلات دستگاه قضا اضافه شده است که منافاتی با شورای حل اختلاف ندارد بلکه نقش آن را پر رنگ تر می‌ کند.
بوالحسنی تصریح کرد: درصد بالایی از ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا مربوط به عدم ثبت رسمی اموال غیرمنقول است که طبق این قانون آن‌ دسته از اموالی که سند حدنگاری دارند باید حتما به صورت رسمی ثبت شوند چراکه نقل و انتقال عادی فاقد اعتبار است.
در این مراسم از زحمات گودرز امرایی دادستان سابق شهرستان دورود قدردانی و مسلم الماسی به عنوان دادستان جدید معرفی شد.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط