سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 00:57

کد خبر 647660

دوشنبه 09 مهر 1403 - 20:52:00


هوشمندسازی ۷۰ نقطه تأسیسات آبرسانی البرز


ایرنا/ مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان البرز اعلام کرد: امسال ۷۰ نقطه از تأسیسات آب شرب این استان برای رصد لحظه‌ای هوشمندسازی شده است.

حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان اعلام داشت: بر این اساس ۷۰ دستگاه فلومتر برای پایش لحظه‌ای جریان توزیع آب در تأسیسات آب این استان نصب شده است .
وی بیان کرد: تجهیزات مذکور با هدف پایش لحظه ای جریان شبکه توزیع آب نصب و راه اندازی شده و این مهم گامی مفید در راستای هوشمند سازی تاسیسات شرکت و استفاده از فناوری و روش های نوین و روز دنیا محسوب می شود.
نامداری افزود: مدیریت و کاهش محسوس هدر رفت آب و سنجش لحظه ای و بر خط شبکه و زیر ساخت انتقال آب و تامین پایدار آب شرب از مهمترین دستاوردهای این اقدام تلقی می شود.
مدیرعامل شرکت آبفا همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت و تکمیل پروژه هوشمندسازی تاسیسات در سطح شرکت آب و فاضلاب استان البرز ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ، نصب و راه اندازی و کالیبراسیون ۴۵ مورد سطح سنجی حجم آب مخازن، نصب ۳۰ فقره تجهیزات هوشمند سازی شیرهای فشار شکن و سوزنی، نصب ۱۶ مورد پایشگر مکانیزه کیفیت آب در نواحی و مکان های موردنیاز سطح استان و توسعه زیر ساخت نرم افزاری و ارتقای بستر ارتباطی تجهیزات موجود محقق شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط