سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 01:07

کد خبر 647764

دوشنبه 09 مهر 1403 - 22:23:53


نشست مجمع اتحادیه‌های منتخب انجمن‌های علمی دانشجویی کشور در گیلان گشایش یافت


ایرنا/ نشست سالانه مجمع اتحادیه‌های منتخب انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه گیلان گشایش یافت.

دکتر ایرج شاکری‌نیا، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان عنوان کرد: نشست سالانه مجمع اتحادیه‌های منتخب انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های کشور از امروز در این دانشگاه گشایش یافته و به مدت سه روز ادامه دارد.
دکتر ایرج شاکری‌نیا اظهار کرد: در این نشست اتحادیه‌های منتخب انجمن‌های علمی و دانشجویی رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی، زراعت و اصلاح نباتات، گیاه‌پزشکی و بیوتکنولوژی، مهندسی مکانیک ایران، روانشناسی، علوم‌تربیتی و مشاوره حضور دارند.
وی بیان کرد: دانشگاه گیلان در این نشست طی امروز و فردا میزبان دبیران اتحادیه‌های دانشگاه‌های کشور در رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی ایران و زراعت و اصلاح نباتات، گیاه‌ پزشکی و بیوتکنولوژی و سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری میزان دبیران اتحادیه‌های علمی مهندسی مکانیک ایران و روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره است که در مجموع حدود ۲۰۰ دانشجو حضور خواهند یافت.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان اضافه کرد: بحث و تبادل نظر با هدف ارتقاء علمی دانشجویان در رشته‌های مختلف و برگزاری انتخابات مجمع عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های این نشست است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری "جشنواره بین‌المللی حرکت " ویژه دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشگاه‌های کشور در آبان امسال به میزبانی دانشگاه گیلان اظهار کرد: این جشنواره ویژه آثار و دستاوردهای انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی دانشجویی کشور است که هر ساله در محورهای مختلف توسط معاونت فرهنگی‌ اجتماعی وزارت علوم برگزار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط