سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 03:10

کد خبر 647811

دوشنبه 09 مهر 1403 - 22:57:24


تفاهم‌نامه مثلث طلایی گردشگری ایران تجدید می‌شود


ایرنا/ رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: دوازدهم مهرماه در شهر شیراز با حضور شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر اصفهان، شیراز و یزد، تفاهم‌نامه مثلث طلائی گردشگری ایران تجدید می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان داشت: چندین سال است که این سه شهر به عنوان مثلث طلائی گردشگری ایران در راستای توسعه و تورهای گردشگری تعامل دارند.

وی افزود: با تبلیغات رسانه ای مناسبی که در دنیا صورت گرفته و بعد از ثبت جهانی یزد ، این سه شهر که از سابقه گردشگری برخوردار بودند به عنوان مثلث طلائی گردشگری، در راستای ارتقاء فعالیت گردشگری خود هستند.
سیفی ادامه داد: با ایجاد این تفاهم نامه، علاوه بر ارتقاء گردشگری و ایجاد پل گردشگری و علمی بین اصفهان، شیراز و یزد، در سایر بخش ها نیز همکاری های متقابلی صورت می‌پذیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بهبود در زمینه صنایع دستی، اجرای برنامه های فرهنگی رسانه ای و توسعه ظرفیت های بین المللی و مشارکت با بخش خصوصی برخی از هدف های تفاهم نامه مثلث طلائی گردشگری است.
وی افرود: سه شهر اصفهان، شیراز و یزد جزو پنج شهر هوشمند ایران هستند و در قالب این تفاهم نامه تبادل نظر برای توسعه روند شهر هوشمند با بحث های علمی، پژوهشی و هوشمند سازی نیز صورت می گیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط