سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 01:01

کد خبر 647814

دوشنبه 09 مهر 1403 - 23:00:07


کتاب غیور مردان سقا در یزد به چاپ رسید


ایرنا/ مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای یزد گفت: کتاب غیور مردان سقا گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات رزمندگان شرکت آب و فاضلاب استان در دوران دفاع مقدس در این استان چاپ و منتشر شد.

محسن خوشبین، مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای یزد از انتشار کتاب غیور مردان سقا با موضوع دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: این اثر به کوشش سمانه الحمدی گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان شرکت آب و فاضلاب استان را در هشت سال دفاع مقدس روایت می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه آثار شهدا و دفاع مقدس قابلیت اثرگذاری در همه زمینه‌ها را دارد اظهار کرد: این کتاب شامل ۷۶ خاطره زیبا و تاثیر گذار از ایثارگری های ۲۸ نفر از رزمندگان شرکت آبفای استان در دوران دفاع مقدس در ۱۴۳ صفحه دس است که در طول یک سال جمع آوری و پس از تدوین به رشته تحریر در آمده است .
خوشبین به تاثیرات اجتماعی فراوان خاطرات دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی و رفتاری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس می‌تواند در حوزه‌ فردی و اجتماعی الگو سازی شود و همچنین در زمینه تربیت فردی و انگیزشی می‌تواند برای نسل جوان جامعه الهام بخش باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط