سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 15:10

کد خبر 648345

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 12:35:40


افشین پیروانی در نقش دستیار و چلنگر


ورزش 3/مدیر تیم پرسپولیس در بازی برابر پاختاکور تلاش زیادی داشت تا نقشی پررنگ‌تر برای دستیابی این تیم به نتیجه مطلوب ایفا کند.
پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ الیت آسیا هم برای دستیابی به پیروزی ناکام ماند. آنها که بعد از نمایش درخشان برابر الاهلی عربستان و پیروزی در دربی مقابل استقلال، با انگیزه پیروزی برابر پاختاکور ازبکستان در اولین میزبانی خود در این رقابت‌ها حاضر شده بودند، در نهایت اما به تساوی برابر حریف ازبکستانی رضایت دادند.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس که بعد از دربی برای انجام کار شخصی راهی خارج از کشور شده بود، ساعاتی پیش از این بازی به تهران رسیده و مستقیما راهی استادیوم شهدای شهر قدس شد تا تیمش را در این جدال حساس همراهی کند.
مدیر تیم پرسپولیس با همراهی گاریدو در این بازی در تلاش بود تا بازیکنان را به اجرای فرامین تاکتیکی کادرفنی دعوت کرده و مسیر دستیابی به نتیجه را فراهم سازد. با این حال در شبی که سرخ‌ها دور از انتظار ظاهر شدند و بعد از گل زودهنگام زیر فشار حملات حریف قرار گرفته و در نهایت به تساوی رضایت دادند، تدابیر گاریدو و همراهی افشین پیروانی در محوطه فنی با همراهی سرمربی اسپانیایی برای ترجمه صحبت‌هایش و انتقال آن به زمین و بازیکنان، بی‌نتیجه ماند.
پرسپولیس که از دو بازی اخیر خود در لیگ الیت به یک امتیاز دست یافته، کار سختی اکنون برای صعود و حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها پیش رو دارد و باید دید طی شش دیدار باقی مانده قادر خواهد بود به امتیازات لازم دست یابد یا خیر.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط