سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 17:00

کد خبر 648493

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 14:02:27


اصفهان گرم‌تر می‌شود؛ افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما


مهر/ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از افزایش سه تا پنج درجه‌ای بیشینه دما در نواحی مختلف این استان طی ۲۴ ساعت پیش‌رو خبرداد.

مینا معتمدی، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: زواره از توابع شهرستان اردستان با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وی، بیشینه دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر گرادیان فشار در سطح زمین از امروز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری، وقوع ناپایداری به صورت وزش باد را در سطح استان انتظار داریم.
معتمدی ادامه داد: امروز وضعیت جوی صاف، در ساعات بعدازظهر رشد ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیمه شمالی استان نیز احتمال بارش پراکنده و رعد و برق وجود دارد.
به گفته وی، در نیمه غربی، جنوبی و مرکزی اصفهان نیز احتمال وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع توفان لحظه‌ای دور از انتظار نیست.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ابراز داشت: اوج وزش باد در روز چهارشنبه و در غرب استان خواهد بود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط