سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 17:07

کد خبر 648512

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 14:10:32


تداوم بارش‌های پاییزی در سمنان؛ روند افزایشی دما تا آخر هفته


ایسنا/ رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از ادامه بارش‌ها در این استان خبر داد و گفت: دمای هوا در این استان از امروز تا پایان هفته به تدریج افزایش می‌یابد. 

نادیا میرشجاع، رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی اخیر از آسمان استان روند دمای هوا در شهرستان‌های این استان گرمتر خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما در استان در اثر بارش‌های چند روزه اخیر ادامه داد: دمای هوا احتمالاً تا ۱۰ درجه گرمتر خواهد شد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با اشاره به تداوم بارش‌ها در این استان خاطرنشان کرد: سه ایستگاه ده‌صوفیان، لرد و شهمیرزاد در شبانه‌روز گذشته بیشترین بارندگی را در سطح این استان داشتند.

وی از بارش پنج میلی‌متری در ایستگاه‌ ده‌صوفیان مهدیشهر خبر داد و افزود: ایستگاه لرد با سه میلیمتر و شهمیرزاد با ۲.۶ میلی‌متر بعد از ده صوفیان بیشترین بارندگی را در ۲۴ ساعت گذشته و آخرین روز فعالیت سامانه بارشی اخیر داشتند.

وی با بیان اینکه از اواخر هفته و از جمعه یک سامانه دیگر وارد آسمان استان می‌شود تصریح کرد: طی امروز تا تا آخر هفته شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود و از جمعه پیش رو مجدداً شاهد روند کاهشی دما در شهرستان‌های مختلف این استان خواهیم بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: شهر مجن با ۵.۴ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان و بیارجمند با ۲۶ درجه گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

وی یادآوری کرد: ایستگاه‌های چاشم و لرد از ابتدای سال زراعی جاری تا کنون با بیش از ۳۱ میلیمتر بیشترین بارندگی ثبت شده را در استان داشتند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط