سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 17:04

کد خبر 648567

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 15:00:00


سارقان به عنف طلاهای بانوان در البرز را شناسایی کنید   


ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش سارقان ‏طلاهای بانوان‏، از مردم خواست چنانچه توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی ‏استان مراجعه کنند.

سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت طلاهای بانوان در نقاط مختلف شهرستان کرج، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان که یک باند سه نفره هستند با یک دستگاه خودروی سمند نقره ای پلاک مخدوش در سطح شهر کرج تردد کرده و بانوانی که منتظر تاکسی بوده را شناسایی و پس از سوار کردن افراد با استفاده از سلاح سرد آنها را تهدید و اقدام به بریدن طلاجات آنان نموده و از محل متواری می‌شدند.
شجاعی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی اعضای این باند را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در کرج دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۳ فقره سرقت به این شیوه، تصریح کرد: برابر دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهید بهشتی کرج تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند، برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به ساختمان پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط