شنبه 31 شهریور 1403 - 10:02

کد خبر 64893

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 14:10:00


آسمان اردبیل طی 3 روز آینده آرام است


باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی سه روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف در مناطق استان حاکم خواهد شد.

سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده با پایداری شرایط جوی آسمان استان غالباً صاف بوده و پدیده غالب در مناطق مرکزی و جنوبی استان، وزش باد جنوبی (گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید) انتظار می‌رود.
وی افزود: از امروز دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد، به طوری که در مناطق شمالی استان طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هوای گرم حاکم می‌گردد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طی این مدت (به ویژه امروز دوشنبه اول خرداد) در ساعات عصر و اوایل شب در مناطق کوهستانی از شرایط فصلی و محلی رشد ابر‌های همرفتی و رخداد رگبار پراکنده نیز احتمال می‌رود.
محمدی گفت: از عصر چهارشنبه (سوم خرداد) تا شنبه هفته آینده شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در ساعاتی از شبانه‌روز در بیشتر مناطق استان (غالباً در مناطق کوهستانی و به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان) رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: با توجه به نوع بارش‌های بهاری، در ارتفاعات استان رخداد صاعقه و در مناطق مستعد رخداد سیلاب موقتی نیز دور از انتظار نیست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط