چهارشنبه 11 مهر 1403 - 02:03

کد خبر 648943

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 21:03:55


قتل بخاطر خندیدن در میدان میوه و تره بار تهران


رکنا/ در یک درگیری مرگبار در میدان میوه و تره‌بار تهران، ۵ کارگر در حالت مستی به جان هم افتادند و منجر به قتل یکی از آن‌ها شدند؛ جنایتی که پرسش‌هایی جدی درباره‌ی فرهنگ کارگری و امنیت اجتماعی به وجود آورده است.

روز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳، یک درگیری شبانه بین ۵ نفر از کارگران میدان میوه و تره‌بار تهران به وقوع پیوست که منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها شد.
پس از گذشت ۲ ماه از این حادثه، ۳ نفر از متهمان بازداشت و روانه زندان شدند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، یکی از متهمان در بازجویی‌ها به بازپرس صنعتگر از شعبه دادسرای امور جنایی تهران گفت: «من و سه نفر از دوستان در حالت مستی کنار میدان تره‌بار نشسته بودیم. یکی از کارگران (مقتول) به ما نزدیک شد و پرسید که آیا به او می‌خندیم؟ ما هم عصبانی شدیم و این موضوع موجب آغاز درگیری بین ما شد.»
طبق اظهارات بازپرس، در جریان این درگیری، یکی از دوستان قاتل با چوب به سمت کارگری که به آن‌ها گیر داده بود حمله کرد و با چوب به او ضربه زد. در همین حین، یکی از کارگران دیگر به سمت مهاجم حمله کرد، اما سه نفر دیگر به کمک مهاجم آمدند و با مشت و لگد به مقتول حمله کردند.
در این لحظه، فردی که چاقو به همراه داشت، سه ضربه به گردن و شکم مقتول وارد کرد که منجر به مرگ او شد.
پس از وقوع این حادثه، قاتلان به سمت شهر تاکستان فرار کردند و مدتی در آنجا به کار انگورچینی مشغول بودند که دستگیر شدند.

بازپرس صنعتگر همچنین اعلام کرد که متهمان پس از اعتراف به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی معرفی شده‌اند و قرار است به زودی بازسازی صحنه انجام شود.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط